پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی از گروهک‌های تروریستی حمایت کرد

0

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار فرمانده و کارکنان مرکز آموزش تخصصی یگان های ویژه شهید قاسمیان ساری با وی افزود : شهادت سردار سلیمانی به دست دولت تروریستی آمریکا در عراق با هدف حمایت از گروهک های تروریستی بوده است.
وی ادامه داد : سردار شهید سلیمانی در تمام دوران عمر پر برکت خود به خصوص در کسوت فرماندهی سپاه قدس به دنبال مبارزه با تروریست ها و فتنه هایی چون داعش بود و توانست این گروهک را در منطقه نابود کند.
امام جمعه ساری گفت : جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام وحشی گری استکبار جهانی در منطقه مبازره کرد و آمریکا که متوجه شد نمی تواند با نوچه ها و دست پرورده های خود جلوی عزت ایران اسلامی بایستد، خودش وارد کارزار شد و شکست سنگینی را متحمل می شود.
وی افزود : ما همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انتقام سختی را از دشمنان خواهیم گرفت و خروج نیروهای آمریکایی از عراق براساس مصویه مجلس آن کشور یکی از این انتقام هاست .
محمدی لایینی خروج نیروهای آمریکایی از عراق را پیش زمینه خروج نیروهای آن کشور از منطقه دانست و گفت : امروز سپهبد سلیمانی الگوی مناسبی برای جوانان ما به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی است و همه ما باید ویژگی های رفتاری و عملکردی ایشان را به عنوان الگو در پیش روی خود قرار دهیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران مبارزه با تروریست ها و استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و افزود : جوانان ما باید خود را آماده مقابله با استکبار جهانی کنند.
سپهبد سردار قاسم سلیمانی  فرمانده سپاه قدس جمعه ۱۳ آذر ماه سال جاری به همراه ابومهدی المهندس و هشت نفر از همرزمانش در حمله تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد در عراق به شهادت رسید.
پیکر شهید سپهبد سردار سلیمانی به همراه چهار نفر از همراهانش روز گذشته وارد ایران شد که پس از تشییع در شهر اهواز در استان خوزستان یادمان هشت سال دفاع مقدس، برای طواف در حرم مطهری رضوی و تشییع به مشهد مقدس منتقل شد و اواخر شب گذشته نیز برای وداع و تشییع  و اقامه نماز بر پیکر این شهید و سایر شهدای این حمله تروریستی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی  به تهران انتقال یافت. امروز هم پس از اقامه نماز ، پیکر سردار دلها بر روی دستان مردم ایران به خصوص تهران تشییع و برای طواف حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم منتقل می شود و پس از تشییع به زادگاهش کرمان انتقال خواهد یافت.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه در زادگاهش کرمان انجام و پس از آن در جوار گلزار شهدای این شهر که پیش از این  در زمان حیات سردار مشخص شده بود، به خاک سپرده می شود.
سردار سلیمانی در زمان شهادت ۶۳ سال داشت.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.