پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه ساری- تاکام

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به زیرسازی و تسطیح فاز دوم محور ساری به تاکام، گفت: عملیات احداث فاز دوم این پروژه از سمت تاکام به ساری اجرایی می‌شود

9

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از تسنیم،  محمد دامادی شامگاه یک شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری در مسجد روستای اجارستاق اظهار داشت: برای احداث فاز دوم پروژه ساری به تاکام ۱۵ درصد اعتبارات آن ابلاغ شده و قرار است در آینده نزدیک عملیات احداث فاز دوم پروژه آغاز شود.

 

وی افزود: در حال حاضر عملیات احداث فاز نخست پروژه ساری-تاکام با سرعت قابل قبولی در دست احداث است.

 

دامادی با بیان اینکه عملیات آسفالت فاز نخست پروژه ساری به تاکام آغاز شده است، افزود: پیمانکار این پروژه با قدرت به کار خود ادامه خواهد و اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران از روکش آسفالت مسیر جاده تاکام تا سه راهی بخش دودانگه در سه ماه آینده خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه از طریق معاونت راهداری وزارت راه تامین اعتبار شده است.

 

دامادی با اشاره اینکه بیش از ۷۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بی‌بهره هستند، گفت: تا پایان سال ۹۶ گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران انجام می‌شود.

 

وی از ردیف جداگانه برای سیل در استان مازندران در مجلس خبر داد و گفت: مبلغی بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان برای سیل مازندران در مجلس در نظرگرفته شده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۵۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی به بخش آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: این منابع می‌تواند در جهت تامین و رفع موانع روستاهای اولویت دار که از آب شرب برخوردار نیستند تاثیرگذار باشد.

9 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود بر تو نماینده عزیز

  2. اصغری می گوید

    پس از اون تصادف مرگبار ی که چند ماه قبل در عبور تنگ‌لته رخ داد یکهو مسیولین از خواب بیدار شدند و در عرض چند روز حدود دو کیلومتر ،( از ساری تا بالادزا) رو تعریض و اسفالت کردن. غیر از این مورد کاری انجام نشد که اقای دامادی میاد و از سرعت قابل قبول صحبت می‌کنه.

    1. روزبهان می گوید

      نه برادر اسفند نزدیک است. تو این مدت چند ماه اخیر اقای دامادی خیلی فعال شدند

  3. اتابک می گوید

    بادرود. خدا بیامرزه مسولین قدیمی این مملکت که دنبال بازی با کلمات و فاز ۲ و فاز ۳ نبودن. کار با نحو احسن انجام میشد و تمام. آقای دامادی نماینده محترم شهر ساری لازم است که بگویم کل جاده ساری به کیاسر نیاز به تعریض شدن و ایمن شدن دارد و خدای ناکرده اگر در آخر هفته مریض بدحالی داشته باشید نیاز به بالگرد میباشد والا …………

  4. کاربر می گوید

    قرار بود تا پایان سال ۹۵ گاز رسانی به روستا تمام شود حالا شده سال ۹۶ در مورد احداث یک شهر بازی یا پارک کنار جاده ای که مردم در این مسیر بتوانند استفاده کنند و در کنار ان جوانها با احداث رستوران و مایحتاج اولیه هم کسب در امد کنند و هم مردم از سرویس خوبی برخوردار باشند چه سر انجامی پیدا کرد

  5. چهاردانگه هی می گوید

    موافقم اسفند نزدیک است سرو کله اینها پیدا شده

  6. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    خداییش حق رو کنار نذارین مهندس دامادی خیلی مردمی تر از نماینده های دیگه هس. از نظر کارکرد هم عالی بود برید ببینید واسه بازنشسته های فولاد تو مجلس چه کارا که نکرد. دیگه بنده خدا چیکار کنه نتونسته نظر ندین

    1. اصغری می گوید

      باهات موافقم. دامادی بنظر من خدمت و رفع مشکل ز برنومه‌هاشه نه اینکه مانند بعضی‌ها…

  7. کاظم جلیل نژاد می گوید

    سلام اینها همش شعار …است انتخابات نزدیک است اینها این حرف دارند می زنند تا حالا کجا بودیید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.