پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز احداث بوستان ۷ هکتاری در شهرستان ساری

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری از آغاز احداث بوستان هفت هکتاری در منطقه سه این شهرستان خبر داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، عباس رشیدی با اشاره به اینکه احداث بیست و هشتمین بوستان مرکز مازندران آغاز شد، گفت: این بوستان که فضایی در حدود هفت هکتار را در بر می‌گیرد در مکانی احداث می‌شود که تا پیش از این شرایط زیست‌محیطی بسیار بد و سختی را برای ساکنان کوی صالح و صادقیه در منطقه سه شهرداری به‌وجود آورده بود اما اکنون این محیط را به فضایی تبدیل می‌کنیم سرسبز و سرزنده و پر نشاط تا مردم در آن به استراحت، ورزش و تغذیه بپردازند.

 

وی با اعلام اینکه بوستان جدید از اماکنی مانند پیست پیاده‌روی، مکان ورزشی و تفریحی بهره می‌برد، اظهار کرد: این فضا قبلاً یک آب‌راه آلوده بوده و پر از حیوانات ریز و درشت مانند موش بود که به دستور شهردار ساری و با همکاری شهردار منطقه سه آنجا را با کانال‌هایی به عرض چهار متر مناسب‌‎سازی و سرپوشیده کردیم تا یک فضای بشدت آزاردهنده به محیطی کاملاً زیبا و مصفا تبدیل شود.

 

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری با تقدیر از مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری، افزود: با همکاری کارکنان این سازمان برای احداث بوستان تصمیمات نهایی گرفته شد تا این فضا که نزدیک به ۷۰۰ متر طول و ۷ هزار متر مربع مساحت دارد با انواع پوشش‌های گیاهی و جنگلی و مبلمانی بسیار زیبا و شکیل به مکانی تبدیل شود که مردم منطقه از آن لذت ببرند.

 

رشیدی با اشاره به اینکه نهضت ایجاد فضای سبز از جمله برنامه‌های شهرداری ساری است، گفت: در چهار سال اخیر بیش از ۱۵ بوستان احداث و دو بوستان قدیمی نیز ۱۰۰ درصد بازسازی شد تا به این ترتیب سرانه فضای سبز شهر را افزایش دهیم.

 

 

1 نظر
  1. محمد حسین رضایی نوکنده می گوید

    سلام ۷۰۰۰متر یک هکتار هم نمیشه چه برسه ۷هکتار لطفا اصلاح کنید.
    —————————
    با سلام و ممنون از دقت نظر شما. چون مطلب از سایت شهرداری نقل شده است مساحت هفت هکتار هم در متن وجود دارد صحت کامل آن را نمی دانیم. انشا الله سایت شهرداری متن را اصلاح نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.