پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آسمانی شدن پزشک دیگر ساروی به دلیل ابتلا به کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبر درگذشت دکتر علیرضا حاجاتی پزشک جوان ساروی در صفحه مجازی منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورد با اعلام پیام تسلیت به خانواده این مرحوم انتشار یافته است.

در پیگیری انجام شده مشخص شده است که فعالیت دکتر حاجاتی خارج از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بوده و وی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت داشته است.

 در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، خبر درگذشت دکتر علیرضا حاجاتی  اینترن دانشگاه علوم پزشکی بم رزیدنت بیهوشی سال دوم دانشگاه علوم پزشکی ایران که بر اثر ابتلا به ویروس کووید ١٩ انتشار یافته است.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است، دکتر حاجاتی از پزشکان با اخلاق و متعهد بود که چندی قبل در بیمارستان پاستور بم نیز به مردم منطقه شرق استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کرد.

به گزارش فارس، پیش از این دکتر مهدی وریجی فرزند شهید وریجی که رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهرداری تهران بود، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

درگذشت دکتر صادق عباس‌زاده زیدی متخصص دندانپزشکی در ساری که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از دیگر خبرهای تلخ مربوط به کرونا بود که در رسانه‌های مازندران منتشر شده است.

مهندس حسن مکرمی، دکتر غلامعلی معنویان، سید عظمت موسوی، جمشید محدثی، محمد معصومی میری، جمشید محدثی، کلثوم خون خروس، احمد ابراهیمی کلاریجانی و سیده محبوبه امینی از جلمه شهدای سلامت استان مازندران بودند که به دلیل ابتلا به کرونا آسمانی شدند.

 همچنین دکتر مصطفی صمدی، دکتر فرید نیرویی ، دکتر ایرج  ابراهیم‌نژاد، دکتر صمد بابازاده و دکتر سید مظفر ربیعی از پزشکان و سید منوچهر ساداتی، جواد جلالی‌نیا ،مجید اردشیری و علی‌ اصغر رهبان کادر درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی بابل بودند که در جریان خدمت و درمان بیماران کرونایی بر اثر ابتلا به این بیماری به شهادت رسیدند.

در روزهای اخیر خبر شهادت دکتر حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام سلیمان ذاکریان در سن ۴۹ سالگی در راه سلامت و خدمت به مردم به شهادت رسید رسانه‌ای شده است

دکتر ذاکریان که متخصص رادیولوژی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بود در راه خدمت به مردم جان خود را از دست داد.

به گزارش فارس،مازندران دو دانشگاه علوم پزشکی مستقل در مرکز استان مازندران و شهرستان بابل دارد.

حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از غرب تا شرق استان مازندران به جز شهرستان بابل است.

 /۳۱۴۱/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.