پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آسمانی شدن مادر سرداران شهید نوبخت/ وصال مادر با فرزندانش

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مادر شهیدان نوبخت که مدت ۶ سال به علت سکته مغزی در منزل تحت درمان بود از چند روز قبل در بیمارستان شفای بابلسر بستری شد و امروز دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید پس از اقامه نمازجمعه بابلسر از مصلی المهدی(عج) این شهر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

سردار شهید علیرضا نوبخت در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۶۰ به جبهه هاى جنوب اعزام شد در حالى که قائم مقام سپاه بابلسر و همچنین فرمانده اطلاعات عملیات سپاه این شهرستان بود. در همان روز به عنوان فرماندهى یک گروهان از گردان رزمى قرارگاه خاتم الانبیاء در اهواز برگزیده شد.

وی سرانجام چهل روز پس از آغاز زندگى مشترک خود و در فرداى روزى که آخرین نامه را براى همسرش نوشت در حدود ساعت ۱۱ صبح در منطقه عمومى دشت‌عباس در جبهه رقابیه در عملیات فتح المبین به شهادت رسید در این عملیات پس از زخمى شدن به اسارت نیروهاى عراقى درآمد و آنها قنداق تفنگ بر دهان و لب‌هاى او کوبیدند و سینه اش را به رگبار گلوله بستند تا به شهادت رسید.

سردار شهید حمیدرضانوبخت نیز در تاریخ ۱۸ فروردین ۶۶ در حالی که فرماندهی تیپ ۳ و محور عملیاتی را به عهده داشت در عملیات کربلای ۸ مفقودالاثر شد پس از مفقود شدن او پدرش حجت‌الله که سال‌ها در کنارش در جبهه حضور داشت سنگر به سنگر و خاکریز به خاکریز پی جسد او گشت و پس از سال‌ها چشم انتظاری در تاریخ ۱۲ فروردین ۷۴ در اثر عوارض شیمیایی در بیمارستان به شهادت رسید و در ۱۲ آبان ۷۴ پیکر شهید حمیدرضا نوبخت توسط گروه تجسس شناسایی شد.

 /۳۱۴۱/ج/ر


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.