پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادسازی پادگان ساری/ پروژه ای که بنام عبوری ثبت خواهد شد

1

 

در طول تاریخ هر شهر پروژه هایی که توسط شهرداری اجرا می شود به نام مدیریت و شهردار وقت به ثبت خواهد رسید و افتتاح و بهره برداری آن مایه افتخار شهردار یا مدیر وقت خواهد بود . در حال حاضر پروژه آزادسازی زمین پادگان ارتش و تبدیل آن به فضای سبز در شهر ساری به نام مهدی عبوری شهردار حال حاضر این شهر تمام شده است . در تاریخ این شهر آزادسازی پادگان همچون احداث پارک ملل – کمربندی میانگذر شمالی – آزادسازی محوطه امامزاده یحیی – تعریض دروازه بابل – بازگشایی خیابان مخلوقی – احداث پارک اتحاد و … به نام مهدی عبوری تمام شده بود و در تاریخ این شهر عنوان می شود در زمان مدیریت این شهردار جوان ، پروژه های فوق الذکر و دیگر موارد انجام و مورد استفاده مردم این شهر قرار گرفته است.

 

بنده به نوبه خویش و قطعاً شهروندان فهیم ساروی نیز به نوبه خود قدردان این عملکرد مثبت شهردار ساری خواهند بود . خوب توجه شود پروژه خیابان قارن به نام شهردار وقت – پروژه پل تجن به نام مرحوم زنده یاد علی خان محمدی و حسین صادقلو – برج میدان ساعت به نام مرحوم خاوری – پروژه میدان حضرت امام(ره) مربوط به شهردار قبل از انقلاب بود البته ساختمان عمارت شهرداری مربوط به مدیریت ۷ شهردار گذشته در زمان مسئولیت سید علی حجازی مورد بهره برداری قرار گرفت . مضاف بر آن پروژه هایی همچون پل ولیعصر – پل غدیر- پارک شمس – پارک کوشا سنگ – ساختمان ترمینال دولت – ساختمان ساری شناسی اجرا شد ؛ در زمان یوسف نژاد هم پروژه های بسیاری همچون خیابان ساختمان ترمینال سابق – احداث دهها کانال هدایت آب های سطحی شهر و … مورد اجرا و بهره برداری قرار گرفت که به حمدالله ثمره آن را امروز مردم این شهر پرواضح می بییند . همانطوریکه در پروژه انتقال زندان به خارج از شهر ، همگان عملکرد سید علی حجازی را برجسته و قابل ستایش می دانند ، در پروژه آزادسازی پادگان ساری نیز ، شهرداری و شورای چهارم شهر ساری ، تلاش هایی ستودنی داشتند تا این پروژه به سرانجام خویش برسد . این ظلم بزرگی در حق اعضای شورای شهر و شهردار حال حاضر ساری است که ما برای تخریب آنها ، پروژه هایی که با تلاش عبوری و شورای چهارم اجرا و به سرانجام رسیده را کوچک و نقش آنها را نادیده بگیریم . البته صاحب قلم زحمات و پیگیری های مستمر و مسئولانه حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران را در اجرای دهها پروژه ی شهری مورد توجه قرار می دهد و اعتقاد بر این است که وحدت و تعامل مدیران شهری و بزرگان این شهر و مازندران توانسته چهره ی ساری را تا حدودی دگرگون سازد.

نویسنده: شعبان وفایی نژاد

 

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    سلام. ببخشید این اقای خاوری که ازش نام بردید همان اقای شریف العلما خاوری هستند؟ ایشان افزون بر نمایندگی مجلس شهردار هم بوده‌اند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.