پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی ایده‌های نوین پژوهشی در علوم مهندسی

0

نخستین کنگره ملی سالانه ایده‌های نوین پژوهشی در علوم مهندسی و تکنولوژی، برق و کامپیوتر، 19 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهر ساری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، نخستین کنگره ملی ایده‌های نوین پژوهشی در علوم مهندسی، تکنولوژی برق و کامپیوتر(setcong) با هدف ارتقای سطح علمی، پژوهشی در حوزه مهندسی و تکنولوژی، برق و کامپیوتر، طرح ایده‌های نوین و بررسی چالش‌های علمی فرصت ارائه راه حل‌های کاربردی توسط اندیشمندان برای حل مشکلات و موانع پیش روی تکنولوژی در کشور برگزار می‌شود.

محورهای علمی کنگره شامل مهندسی برق، مواد، کامپیوتر، شهرسازی، مکانیک، نفت، عمران، پزشکی، معماری، نساجی، صنایع، دریا، متالوژی، هسته‌ای، معدن، ژنتیک، هوافضا، فناوری اطلاعات و شیمی است.

این کنگره به همت موسسه آموزش عالی هدف ساری، به منظور ایجاد فرصتی مغتنم جهت معرفی یافته‌ها و ایده‌های نوین علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی علوم مهندسی تکنولوژی، برق و کامپیوتر و همچنین بررسی نیازمندی‌ها و چالش‌های پیش روی موارد فوق در عصر حاضر برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات به این کنگره 10 اردیبهشت ماه و ـآخرین مهلت ثبت نام 13 اردیبهشت ماه است و مقالات برگزیده نیز در مجلات معتبر ISI و ISC    وزارت علوم و علمی تخصصی به چاپ می رسد.

این رویداد مورد تایید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نیز هست و تمام مقالات پذیرفته شده در این پایگاه نمایه می‌شود.

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.setcong.com مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.