پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین خبر از فرد گمشده در چهاردانگه + تکمیلی: فرد گمشده پیدا شد

1

 

سرگرد راعی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در باره فرد گم شده در منطقه گفت، ماشین این فرد در نزدیکی روستای شعبان خیل پیدا شده است اما هنوز هیچ اطلاعی از این فرد به دست نیامد و جستجو برای پیدا کردن ایشان ادامه دارد.

فردی به نام رضا میرزانژاد دیروز با یک دستگاه خودروی ال 90 از منزل خود در ساری خارج شده و طی تماس با خانواده خود اعلام نمود که در جنگل های بخش چهاردانگه گم شده است و نمی تواند راه خود را پیدا نماید. نیروی انتظامی چهاردانگه بلافاصله با تشکیل نیروهای تجسس به دنبال رد یابی و پیدا نمودن وی می باشد.

 

***

آخرین خبر: لحظاتی پیش (ساعت 14:15 دقیقه روز سه شنبه 10 شهریور 1394) آقای اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در تماس با پایگاه خبری چهاردانگه اعلام نمودند که با تلاش نیروی انتظامی و سایر ارگانها و نیروهای مردمی، فرد گمشده نیز پیدا شده و با توجه به نامساعد بودن حالشان، در حال انتقال به مرکز درمانی کیاسر جهت انجام کارهای اولیه درمانی می باشد.

***

پایگاه خبری چهاردانگه از همه کسانی که برای یافتن آقای میرزانژاد تلاش کردند؛ آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه، سرگرد راعی فرمانده محترم انتظامی بخش چهاردانگه و نیروهای خدوم انتظامی، بسیجیان و نیروی امدادی هلال احمر و مردم شریف چهاردانگه و همه کسانی که پیدا و پنهان و از سر نوعدوستی به تکاپو افتاده بودند تا فرد گمشده پیدا شود و خانواده ای از نگرانی بیرون بیاید، صمیمانه سپاسگزاری می کند.

بنی آدم اعضـای پیکرند      که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار      دگر عضوها را نماند قرار

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    امیدوارم ارتباط چهاردانگه‌نیوز با فرمانده انتظامی چهاردانگه مستدام باشد. مانند اقای کردان که فرمانده سپاه چهاردانگه‌اند و هر روز اخبار را از طزیق سایت چها,دانگه‌نیوز به اگاهی‌مان می‌رسانند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.