پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین آمار کرونا در مازندران| تعداد بستری‌ها به 619 نفر رسید

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، هشتمین ماه از شیوع ویروس کرونا با دردسرهای اوج‌گیری ویروس کرونا و آغاز پیک سوم کرونا در مازندران همزمان شد.

از سویی دیگر مازندران درحالی وارد هشتمین ماه از شیوع ویروس کرونا شده که تداوم وضعیت قرمز کرونایی در این استان وارد چهارمین ماه شده و همین موضوع استان را وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده است.

باوجود اینکه وضعیت استان قرمز است و شرایط نگران‌کننده‌ای را در مازندران شاهد هستیم، متاسفانه پایان هفته‌ها پر از مسافر شده و در جاده‌ها شاهد ترافیک سنگینی هستیم که لازم است در این زمینه تدبیر شود.

موضوع مهم دیگر طولانی بودن دوران قرنطینه موجب کم‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده که در این زمینه اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی کمی موثر بوده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۱۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۵۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۱۷ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید بستری و ۲۴ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۱۳۲ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۱۹ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.