پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه نیوز و نفسی بهاری

2

با فرا رسیدن بهار و نفس دوباره زمین و موجودات زنده، گاهی موجودات غیر زنده هم نفسی تازه می کشند و زندگی نویی را شروع می کنند. پايگاه خبري چهاردانگه نیوز هم که دو سال و نیم از حیاتش می گذرد این روزها همگام و همراه بهار طبیعت گشته و رنگی دیگر به خود گرفته و در زایش دوباره بهار به پوست اندازی مشغول شده است.

از نخستین روزهای راه اندازی پايگاه خبري چهاردانگه نیوز و بنا بر مشکلاتی که مشهود بوده و هست، آن گونه که سزاوار بخش محروم چهاردانگه بوده، نتوانستیم در عرصه اطلاع رسانی انجام وظیفه نماییم. بخشی از مشکلات به مدیران سایت بر می گردد که با دست خالی و بی هیچ پشتوانه محکم و مطمئنی از سوی مسئولان چهاردانگه و سایر همکاران عرصه مجازی هم چنان خود را موظف به ادامه فعالیت می دانند ولی نتوانسته اند به خوبی انجام وظیفه نمایند، بخش اصلی مشکلات اما به همکاری نامطمئن شرکت های پشتیبان اینترنتی در قالب بندی و مدیریت سایت می باشد که متاسفانه مدتی است گریبان ما را نیز گرفته است. در ابتدا اين پايگاه خبري توسط يكي از شركت هاي طراحي سايت از شهر تهران طراحي و پياده سازي شده بود كه متاسفانه به دليل بسياري از مشكلاتي كه از جانب اين شركت به ويژه از لحاظ مالي بر ما تحميل شده بود، تصميم مديريت پايگاه خبري چهاردانگه نيوز بر اين شد تا اين پايگاه بر روي يكي از سرورهاي ايران قرار داده شود و براي اين منظور طراحي مجدد اين پايگاه خبري را به شركت « مازند نت » به سرپرستي آقاي موسي علي اكبري كه سايت هاي بسياري را در مازندران طراحي و پياده سازي كرده اند كه مهمترين آن وب سايت « استانداري مازندران » است سپرده شد. در كمال نا باوري و در ميان تعجب مديريت پايگاه خبري چهاردانگه نيوز از حدود سه الي چهار ماه پيش تا كنون آقاي علي اكبري به هيچ يكي از راه هاي ارتباطي كه ما از ايشان سراغ داشته ايم و از آن طرق با ايشان تماس گرفته ايم پاسخي ندادند و با وجود اين كه نام كاربري و رمز عبور ورود به كنترل پنل هاست را تغيير داده بودند دست ما براي ورود به هاست به هيچ جا بند نبود!. در واقع مشكلاتي كه در اين چند ماه گذشته گريبان مديران پايگاه خبري چهاردانگه نيوز را گرفته بود بخش اعظم آن متوجه مسئولان شركت مازندنت و به ويژه آقاي موسي علي اكبري است.

این گونه شرکت ها علی رغم وظیفه قانونی و اخلاقی که در قبال دریافت پول جهت پشتیبانی فنی و امنیتی از سایت ها بر عهده می گیرند، از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نموده و سایت هایی چون چهاردانگه نیوز که خبر رسانی جزو وظایف ذاتی آنها می باشد، را دچار مشکل و وقفه های پیاپی کرده و به ناچار و به هر دری که بزنیم، متاسفانه این مدیران شرکت های پشتیبان اینترنتی هستند که همچنان بر اسب بی مسئولیتی خود سوار هستند و ما پیاده به دنبال شان باید بدویم.

به دلايلي كه عنوان كرديم، مدتی بود که بخش مدیریت و یادداشت سایت چهاردانگه نیوز و بخش های دیگری از آن مشکل داشت و شرکت پشتیبان نیز هیچ گونه همکاری با ما نمی کرد و مدیران سایت چهاردانگه نیوز نیز به این نتیجه رسیدند که ميزباني سايت را تغيير داده و دامنه سایت را از .com به .ir  تغییر داده تا ضمن برطرف شدن مشکل پشتیبانی، به ساختار و قالب بندی شکیل تر و زیباتری دست یابند.

از ابتدای سال 1393 نشانی اینترنتی سایت چهارداگه نیوز به https://4dangehnews.ir  تغییر یافت و البته همچنان با وارد كردن آدرس قبلي ( www.4dangehnews.com  ) به دامنه ي جديد هدايت خواهيد شد. امیدواریم با همکاری مسئولان محترم بخش چهاردانگه از جمله جناب امینی بخشدار گرامی، مدیران و روابط عمومی های ادارات، مدیران سایت ها و وبلاگ های اطلاع رسانی و روستایی، مدیران انجمن های فرهنگی و سایر دلسوزان چهاردانگه بتوانیم وظایف اطلاع رسانی خود را به نحوی بهتر از گذشته انجام دهیم. چهاردانگه نیوز متعلق به چهاردانگه بوده و نیازمند یاری همه چهاردانگه ای هاست.

بهار زندگی تان همیشه و همواره سبز و با طراوت باشد.

با احترام. مدیران سایت چهاردانگه نیوز

عین اله آزموده – روستای بالاده

علی نظری – روستای پایین ده

سیدمحمدعلی قادری – روستای ارا

2 نظرات
  1. ساداتی تیله بنی می گوید

    سلام خدا قوتتان دهد تبریک عرض می کنم. واقعا کاری سخت می باشد. در این مدت زحمات زیادی کشیده شده است، ولی خالی از انتقاد و ضعف نمی باشد. یکی از انتقادات شخصی اینجانب به چهاردانگه نیوز این است که در نقل خبر از وبلاگ های دیگر بر اساس میل و گزینشی عمل کرده و اگر خبری تلفنی و شفاهی بیان شود با سوالات تردیدی، میل و رغبت را از ارسال و یا اطلاع اخبار چهاردانگه از شخص سلب می نمایند. قبلاً نکات مثبت و منفی را دسته بندی کرده بودم می خواستم به اطلاع برسانم، تصورم این شد که شاید سوء تفاهمی پیش آید و در بر طرف کردن آن باید صدها دلیل آورد.
    در کل خبرگزاری چهاردانگه نیوز نمره خیلی خوب گرفته است نه نمره عالی.

    1. چهاردانگه نیوز می گوید

      آقای ساداتی تیله بنی سلام، امیدواریم که ایام به کامتان باشد.
      مطمئناً همانگونه که شما هم گفتید کار رسانه های در هر سطحی که باشد خالی از اشکال و ایراد نیست. ما تمام سعی خود را به کار می بریم تا با رهنمودهای شما دوستان بزرگوار اشکالاتمان را به حداقل برسانیم. امیدواریم که در شکل جدید پایگاه خبری چهاردانگه نیوز بتوانیم نظر شما دوستان بزرگوار را جلب کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.