پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار جمعی از فرهنگیان منطقه چهاردانگه، با امام جمعه+تصاویر

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدّس، جمعی از فرهنگیان منطقه به همراه مسئولین بخش چهاردانگه و شهر کیاسر با حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه – شهر کیاسر دیدار کردند

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدّس، جمعی از فرهنگیان منطقه به همراه مسعودیان زاده(رییس اداره آموزش و پرورش)، امینی(بخشدار منطقه) و مسئولین شهر کیاسر با حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه – شهر کیاسر دیدار کردند تا از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره مند شوند.

 

در این دیدار رییس اداره آموزش و پرورش، به ارائه گزارش عملکرد تابستان ۹۵ ، خصوصا برنامه های اجراشده مربوط به پروژه مهر و بازگشایی مدارس پرداخت و گفت: آموزش و پرورش منطقه با آمادگی کامل و با تمام توان سال تحصیلی جدید را آغاز نمود.

 

 سپس حجت الاسلام والمسلمین تیموری(امام جمعه بخش چهاردانگه–شهر کیاسر) ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدّس و یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدّس گفت: ما اقتصاد، فرهنگ، دانش، دین و هرچه داریم به برکت وجود امنیتی است که در سایه دفاع و ایثار شهدا به دست آمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری، فرهنگ کشور را به عنوان یک اصل مهم برشمرد که همه باید برای حفظ و اعتلای آن بسیج شویم تا جلوی نفوذ بیگانگان و دشمنان را بگیریم .

 

وی در این راستا وظیفه معلمان را بسیار مهم برشمرد که می توانند دانش آموزان را با الگو های اسلامی زندگی، تهاجم فرهنگی دشمنان و فضاهای مجازی و مضرات آن ها آشنا سازند تا دانش آموزانی با انگیزه و علاقه مند به آموزه های با ارزش اسلامی پرورش یابند و در این راستا ارتباط مدارس با مساجد را یک  اصل مهم برشمرد که می تواند راه گشا باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.