پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳ کشته و یک مصدوم در حوادث رانندگی در مازندران

ر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در شهرستان های “ساری، بهشهر و نوشهر” راکب موتور سیکلت و دو عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۱۳ و ۴۴ دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بهشهر، مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در میدان “علم و صنعت”، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱”هفت تیر” سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سمند با عابر پیاده به نام “سید کاظم – م” ۷۰ساله ساکن بهشهر، به شدت برخورد کرد که عابر مصدوم توسط عوامل ارژانس به بیمارستان منتقل شد. و به علت شدت جراحات وارده جان باخت. 

 

در همین ارتباط در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵شهرستان ساری، در پی وقوع حادثه رانندگی در یکی از روستاهای حوزه این شهرستان، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، دو دستگاه موتورسیکلت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که هر دو راکب مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 

در این حادثه یکی از راکبان موتور سیکلت به نام”محمد – ن ” به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

 

براساس این گزارش، در ساعت ۷ و۳۴ صبح امروز ۲۰ آبان ماه، ماموران کلانتری ۱۲ نوشهر در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ??? مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در “ملکار” سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، عابر پیاده به نام”علی – خ “بر برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر ضربه شدید از ناحیه سر در مسیر بیمارستان  فوت کرد.

 

علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه و پلیس راهور در دست بررسی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.