پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

« کوروش یوسفی ساداتی » ثبت نام کرد+ عکس

کورش یوسفی ساداتی تصریح کرد: شهرستان ساری به عنوان مرکز استان علی رغم همه داده های خداد ادی و ظرفیتهای بی نظیر ، هنوز با استانداردهای زندگی چه در محیط شهری و چه در محیط روستایی فاصله زیادی دارد و این وضعیت هرگز در شان ساکنان این شهرستان نیست…..

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر کوروش یوسفی ساداتی کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ،در اولین روز از آغاز ثبت نام با حضور در محل فرمانداری ساری اقدام به ثبت نام نمود.

 

وی سپس در گفتگویی کوتاه به خبرنگارماگفت: هرکس به عنوان کاندیدا قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد ابتدا باید با خود و با مردم صادق باشد.به نظرم صداقت گمشده مهم عرصه انتخابات است.

 

وی گفت: معتقدم انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان مجلس دهم ،  به رفتاری مبتنی بر خرد و  عقلانیت تکیه خواهند کرد و در این میان شخصیت هایی که با شاخصه عقلانی  و معتقد به خرد جمعی  و با چاشنی صداقت نه تخریب و فریب ،وارد شوند بدون شک پیروز خواهند شد.

 

وی افزود: معتقدم ساکنان خوب و نجیب شهرستانهای ساری و میاندرود مستحق  نمایندگانی توانمند و خادم به معنای واقعی هستند.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص علت حضور خود در این دوره از رقابت های مجلس در حوزه انتخابیه استان گفت: معتقدم هنوز فرصت های زیادی وجود دارد که باید با تلاش نمایندگان منتخب به بهره برداری کامل برسد و مردم از عدم استفاده درست و منطقی از این فرصتها خسته شده اند.

 

 

وی ادامه داد: بعداز بدست آوردن اعتماد مردم در انتخابات شورای شهرساری و حضور در پارلمان مرکز استان و آشنایی بیشتر با مطالبات مشروع شهروندان،  احساس کردم خداوند متعال فرصت جدیدی را پیش رویم قرارداد و با ورود و حضور در رقابت های انتخابات مجلس دهم قصد دارم  دین خود را به این مردم شریف ادا نمایم.

 

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان ساری به عنوان مرکز استان  علی رغم همه داده های خداد ادی و ظرفیتهای بی نظیر ، هنوز با استانداردهای زندگی چه در محیط شهری و چه در محیط روستایی فاصله زیادی دارد و این وضعیت هرگز در شان ساکنان این شهرستان نیست.

 

وی گفت: واقعیت این است که مردم از شعارگرایی و حرف درمانی  خسته شده اند و عملگرایی با تکیه بر خرد و مشارکت جمعی تنها راه برون رفت از چالش های موجود است.

 

یوسفی گفت:متاسفانه در حال حاضر از هیچ یک از ظرفیتهای موجود در حوزه شهرستان ساری استفاده بهینه به عمل نمی آید و تداوم این وضعیت عقلانی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.