پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۵ هزار اصله نهال در بابلسر غرس شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده عصر یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان با تبریک به مناسبت ولادت امام جواد علیه السلام اظهار کرد: در راستای بیانات استاندار مازندران در بحث مازندران پاک بحث درختکاری از بهمن ماه در بابلسر شروع و بیش از ۲۵ هزار اصله نهال در شهرستان غرس کردیم و در آخرین جمعه امسال نیز ۲۱۰ نهال در مصلی نماز جمعه غرس کردیم.

وی جزیره‌ای عمل کردن، تعصبات نادرست و عدم همبستگی را از جمله ضعف‌های مدیریتی دانست و گفت: جنگ امروز کشور ما جنگ اقتصادی است که همه باید در کنار هم به مقابله با این جنگ بپردازیم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه هر گونه کم کاری و بی توجهی مدیران می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، گفت: خوشبختانه تمام مدیران شهرستان مدیرانی انقلابی و متعهد هستند و در چارچوب اهداف و سیاست‌های نظام گام بر می‌دارند.

حسن زاده با بیان اینکه همه مدیران در سال ۹۸ برای خود برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند این شرایط بد اقتصادی را مدیریت کنند، گفت: باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیریم و هر چقدر در بحث اقتصاد مقاومتی بهتر عمل کنیم، موفق تر هستیم.

وی افزود: یکی از تأکیدات استاندار مازندران بحث مازندران پاک است، تلاش همه مدیران باید برنامه ریزی در جهت پاکیزه نگه داشتن محیط و حفظ محیط زیست باشد.

حسن زاده با بیان اینکه به صورت جدی در بحث نظارت مستمر و دقیق بر کالاها و اجناس وارد شدیم و از تمام ظرفیت شهرستان برای نظارت و بازار استفاده کردیم، گفت: ناهماهنگی‌های پیش آمده در بازار به خاطر افزایش قیمت کالا می‌باشد و مشکل ما در شهرستان گران فروشی نیست بلکه افزایش قیمت کالاها می‌باشد.

وی افزود: چنانچه در شهرستان با مشکل گران فروشی مواجه شویم مخصوصاً در ایام نوروز که با خیل عظیم مسافران روبرو می شویم برخورد جدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث ساماندهی چادرخواب ها نیز در شورای تأمین مصوب کردیم شهرداری بابلسر با همکاری نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی چادرخواب ها اقدام کند.

حسن زاده گفت: همه مدیران در ایام نوروز مخصوصاً مدیران خدمت رسان باید ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم باشند و فضای مناسب اداری جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنها فراهم شود.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: اکیپ‌های هلال احمر نیز با روی باز و ادبیات مناسب از مردم پذیرایی کنند و تمامی مدیران تلاش کنند فضایی در شهرستان فراهم کنند که مردم در طول ایامی که در این شهرستان حضور دارند با مشکل مواجه نشوند.

وی در پایان گفت: ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری تلاش کنند در طول ایام مشکل کم آبی به وجود نیاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.