پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گازرسانی به کارخانه سیمان کیاسر در هفته دولت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از قدس آنلاین، جعفر احمدپوردر جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در فاز اول گازرسانی به دودانگه ۲۵ روستا و در مرحله بعدی همه روستاهای منطقه گازدار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران  در این نشست با اشاره به اینکه رتبه اول گازرسانی به روستاها را دارا هستیم، گفت: گازرسانی به کارخانه سیمان کیاسر در هفته دولت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر فریم در هفته دولت صورت می گیرد، اضافه کرد: برای کل پروژه ها ۵۳ میلیارد تومان اعتبار پیش ‌بینی کردیم اما با ۴۸ میلیارد تومان پروژه ها را به پایان رساندیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی شرکت گاز به پیمانکاران خبر داد و افزود: مردم و دستگاه های اجرایی ۱۷۴ میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند که تاخیر در دریافت مطالبات موجب طولانی شدن پروژه های گازرسانی می شود.

احمدپور یادآور شد: اغلب پیمانکاران بومی بوده و ۶۰ درصد پیمان ها توسط متخصصان داخلی اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه برای بهره‌ برداری از خط ۴۲ اینچ، یکهزار میلیارد تومان هزینه شد، گفت: با اجرای این پروژه، مشکل قطعی گاز در استان مرتفع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه در مناطقی که نمی‌ توان گازرسانی کرد، روش‌های CNG  و LNG انجام می شود، افزود: در این راستا مناطق پلور، لاریجان، کجور و رینه با این روش ها گازدار می شوند.

احمدپور با اعلام اینکه ۹۲ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند، ادامه داد: تاکنون ۲ هزار روستا گازدار شدند و گازرسانی به ۴۵۰ روستا در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه رتبه اول گازرسانی به روستاها را دارا هستیم، گفت: گازرسانی به کارخانه سیمان کیاسر در هفته دولت صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.