پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری وضعیت احداث خط انتقال گاز دامغان به کیاسر

2

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مدتی است که شرکت مجری احداث لوله انتقال گاز دامغان به  ساری، تعدادی از کارگران خود را کاهش داده و کار هم به کندی پیش می رود. چرایی این موضوع را از طریق اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه پیگیر شدیم که توضیحات ایشان را پیرامون این موضوع می آوریم.

 

آقای امینی بخشدار چهاردانگه در رابطه با خط انتقال گاز دامغان به ساری گفت، طول این خط ۱۷۰ کیلومتر می باشد. ۱۰۰ کیلومتر کار آزاد سازی، احداث جاده و … انجام شده است و ۳۱ کیلومتر کار لوله گزاری انجام شده است.

 

بخشدار چهاردانگه افزود، ۷۰ کیلومتر از این مسیر به علت نبود بودجه کافی کاری انجام نشده است.

 

امینی بخشدار چهاردانگه در رابطه با کندی خط انتقال گاز دامغان به ساری گفت، شرکت مربوطه از چندین جبهه مشغول کار بوده است و روند  احداث خط لوله گاز پیشرفت خوبی داشت، به علت عدم پرداخت صورت حساب  از سوی شرکت توسعه گاز ایران به پیمانکار، , شرایط نامناسب جوی، شرکت تعدادی از کارگران خود را موقتا به مرخصی فرستاده و در صورت مهیا شدن شرایط  کارگران به سرکار خود برگشت می نمایند.

 

امینی اظهارداشت، با پیگیری های انجام شده، شرکت می گوید در صورت تامین ۷۰ کیلومتر لوله، شرکت کار خود را علرغم طلبکاری از شرکت توسعه گاز ایران، ادامه خواهد داد.

 

وی در پایان گفت برای حل این مشکل هفته آینده به تهران خواهم رفت و با توجه به اهمیت خط انتقال گاز دامغان – ساری پیگیر حل مشکل شرکت خواهم بود.

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقای امینی اطلاعاتشون خیلی کم و خبر ندارن که مشکل به حدی زیاد هست که با حضور نماینده مجلس هم امید به حل نیست چه برسه ایشون
    پرسنل خودشم نفرستاده مرخصی و تسویه حساب کرده چون تا اردیبهشت سال اینده خبری از شروع مجدد نخواهد بود
    این پروژه خیلی زود افتتاح بشه برای سال ۹۶ هست و تمامی این حرف ها شعاری بیش نیست
    این کامنت برای ثبت در تاریخ این پروژه برای اثبات خواهد ماند.

  2. علی می گوید

    سلام افرین بر مرد زحمت کش دیار کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.