پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی تیم والیبال عمران شهرداری ساری در دربی مازندران

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال عمران ساری با اشاره به افزایش تلاش تماشاگران برای برد تیم والیبال عمران ساری گفت: برد خانگی امروز را مدیون تماشاگران هستیم.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه، بهزاد محمودی دقایقی پیش پس از برد خانگی ۳ بر صفر تیمش مقابل تیم والیبال کاله مازندران در سالن سید رسول حسینی ساری اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از تماشاگران تیم والیبال عمران ساری تشکر کنم چرا که تماشاگران خونگرم ساروی پس از چندین بازی در ساری پاداش خود را از بازیکنان عمران ساری گرفتند.

 

وی افزود: بازیکنان تیم عمران ساری تجربه باخت دور رفت تیم کاله را در آمل مشاهده کرده‌اند و توانستند با شناخت آسیب‌ها این بازی را در خانه ۳ بر صفر ببرند.

 

سرمربی تیم والیبال عمران ساری با تقدیر از شهردار ساری به واسطه حمایت از این تیم تصریح کرد: این تیم از حمایت بالای تماشاگران و مردم برخوردار بوده ولی برای اینکه والیبال ساری پس از ۳۰ سال به دوران احیای خود باز گردد نیازمند حمایت همه مسئولان شهری را دارد.

 

محمودی با بیان اینکه تیم والیبال عمران ساری تمام تلاش خود را برای ماندن در میانه جدول و در بین ۸ تیم در این فصل خواهد کرد، گفت: تیم والیبال کاله مازندران دارای سابقه بسیار بالا و تجربه فراوانی است و اگر امروز ما توانستیم این تیم را در ساری شکست دهیم به واسطه تلاش بالای تماشاگران و لیدرهای آنان بودند. بنابراین باید قدر این مردم و تماشاگران را بدانیم.

 

 تیم والیبال عمران ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست با برد ۳ بر صفر خود بر کاله مازندران با این برد ۱۸ امتیازی شد و کاله مازندران به رده ششم جدول سقوط کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.