پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح ممیزی املاک در شهر کیاسر آغاز شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر دکتر محمد ابراهیم ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک شهری در کیاسر، اظهار داشت: طرح ممیزی املاک در شهر کیاسر آغاز شده و تاکنون برداشت اطلاعات 300 پلاک تجاری و مسکونی انجام شده است.

وی افزود:یکی از وظایف مهم شهرداری انجام ممیزی و برداشت اطلاعات ساختمان های سطح شهر با هدف ایجاد بانک اطلاعات شهری درخصوص وضعیت املاک تجاری و مسکونی بوده و طرح ممیزی املاک یک درآمد پایدار برای شهرداری محسوب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر خاطرنشان کرد: در صورتی که طرح ممیزی املاک به درستی اجرا شود نقش چشمگیری در موفقیت شهری داشته و این طرح که جزو امور اساسی و زیربنایی در مدیریت شهری است با حمایت شهروندان به اجرا در خواهد آمد و از مردم که متولیان و صاحبان اصلی شهر هستند انتظار داریم با احساس مسئولیت خویش به ارتقای کیفیت زندگی شهری کمک کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه ممیزی املاک یکی از مهمترین فعالیت شهرداری جهت بروزرسانی پایگاه اطلاعات املاک جهت مدیریت شهر می باشد، تصریح کرد: اجرای طرح ممیزی املاک برنامه ریزی آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق تر را به همراه خواهد داشت.

وی گفت:با اجرای این طرح ارائه خدمات شهری بیشتر از قبیل جمع آوری زباله،تنظیف بر حسب املاک موجود سهل تر، توسعه و عمران و آبادانی هر چه بیشتر و رضایتمندی شهروندان از خدمات درخواستی شهرداری با جمع آوری اطلاعات از طریق ممیزی سهل الوصول تر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.