پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش فرهنگیان منطقه چهاردانگه در جشنواره ملاصدرا

دونفر از دبیران چهاردانگه به نام های امینه سعیدی و گلنساء خلیلی در جشنواره کیفیت بخشی به علوم انسانی ( جشنواره ملا صدرا) به ترتیب حایز رتبه اول و دوم استان شدند.

15

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردنگه، خلیلی معاون آموزشی اداره، گفت: دو نفر از دبیران چهاردانگه، در جشنواره کیفیت بخشی به علوم انسانی (جشنواره ملاصدرا) در بخش تولید محتوای الکترونیکی(معلمان)، حایز رتبه اول و دوم استان شدند؛ که عبارتند از:

Region Capture

1-     رتبه اول استان، خانم امینه سعیدی، در درس زبان و ادبیات فارسی

2-     رتبه دوم استان، خانم گلنساء خلیلی، در درس جامعه شناسی و مطالعات اجتماعی

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز این موفقیت را به این دو خواهر گرامی و به فرهنگیان زحمت کش بخش چهاردانگه تبریک گفته و آرزوی خدمت بیشتر این عزیزان را به دانش آموزان از خداوند متعال مسئلت دارد.

15 نظرات
  1. مخدره رجبی کیا می گوید

    مثل گیسوی درختان شمالی سبز باشی
    خانم سعیدی این موفقیت را به شما تبریک می گویم و آرزو دارم رتبه برتر کشوری هم سهم شما بشود شما باعث افتخار فرهنگیان منطقه چهاردانگه هستید

  2. ز.س می گوید

    خانم سعیدی باعث افتخار کیاسر و جهاردانگه…

  3. امیر .ا می گوید

    خانم سعیدی موفقیت جنابعالی را درکسب رتبه برتر(اول) استان مازندران در2سال متوالی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برشما و اداره آ.پ چهاردانگه و مسئولین و همکاران دبیرستان زینبیه تهنیت باد.

  4. همکار فرهنگی می گوید

    درود بر شما خانم سعیدی واراده ی تحسین برانگیزتان.

  5. امیر .ا می گوید

    خانم سعیدی موفقیت جنابعالی را در کسب رتبه برتر (اول)استانی در 2 سال متوالی جشنواره ی تولید محتوای الکترونیکی استان مازندران بر شما و اداره آ.پ چهار دانگه ومسئولین دبیرستان زینبیه کیاسر تهنیت باد .به امید کسب رتبه ی کشوری.

  6. پ.ت می گوید

    خ.سعیدی پشتکارتان قابل تقدیر است و قطعا باعث ایجاد انگیزه وترغیب همکاران ودانش آموزان خواهد شد. از تلاشتان سپاسگزارم.

  7. سهیل فباضی می گوید

    خاله عزیزم موفقیت شما را که نشانه توانمندیتان می باشد به شما تبریک و برایتان آرزوی کسب رتبه برتر در مرحله کشور ی را دارم.

  8. همکار فرهنگی می گوید

    همکار ارجمند خانم سعیدی
    کسب این مقام شایسته وبرازنده شماست از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت دارم

  9. موسوی م می گوید

    فروغ صیح دانایی انیس روز دانایی چگونه دوس می دارم تورا اینکه می دانم خدایم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تورا دارم.

  10. فهیمه می گوید

    معلم باغبان عشق است معلم قافله سالار عشق است همه کارمندم عشق است دوست دارم.

  11. mms از طرف یکی از آشنایان شما می گوید

    ممتاز شدن برای یکسال است و ماندگار شدن برای یک عمر. سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار. تبریک خانوم سعیدی لیاقت شما و خانواده شما بیشتر از این حرفا ست

  12. معصومه حسن پور می گوید

    همکار گرامی سرکار خانم سعیدی ،با کمال افتخار موفقیت شما را در کسب رتبه برتر استانی در جشنواره ملاصدرا تبریک گفته و توفیق روز افزون شما را از ایزد منان مسئلت دارم .امید است با اتکال به ذات اقدس الهی شاهد موفقیت ها و کسب افتخارات بیشتر شما برای جامه فرهنگیان منظقه چهاردانگه باشیم.

  13. معصومه حسن پور می گوید

    همکار گرامی سرکار خانم خلیلی ،با کمال افتخار موفقیت شما را در کسب رتبه دوم استانی در جشنواره ملاصدرا بخش تولید محتوای الکترونیکی تبریک گفته و توفیق روز افزون شما را از ایزد منان مسئلت دارم .امید است با اتکال به ذات اقدس الهی شاهد موفقیت ها و کسب افتخارات بیشتر شما برای جامعه فرهنگیان منطقه چهاردانگه باشیم.

  14. آقاگلی می گوید

    بار دیگر خورشید تابیدن گرفت و زمین بی روح را روشنایی بخشید. تابیدن ذات خورشید است و شب همچنان روسیاه . پس ای خورشید زیبای علم! بتاب تا پوزه ی جهالت را به خاک بمالی و او را در پرده ی شب محو نمایی. زیرا تو شایسته ی درخششی.

  15. سعیدی می گوید

    به نام خدا و عرض سلام و درود

    از لطف بی دریغ یکایک شما کمال امتنان را دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.