پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت‌نام کنند

اوطلبان شرکت در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران می‌توانند تا پایان اردیبهشت امسال برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کنند.

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی این دانشگاه تا پایان اردیبهشت امسال است.

 

این اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدیدالتاسیس و توسعه‌یافته امام خمینی (ره) آمل، آیت‌الله طالقانی چالوس و مرکز آموزشی و تحقیقاتی حضرت فاطمه‌زهرا (س) ساری است.

 

بر اساس بند ب ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور از محل مجوز شماره 585/ 209 / د مورخ 8/2/1394 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تعداد 468 نفر از افراد واجد شرایط از طریق امتحان کتبی عمومی و تخصصی پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

 

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران به آدرس اینترنتی http://www.mazums.ac.ir مراجعه کنند.

 

همچنین متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند تا تاریخ سوم خرداد 94 نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در این سایت اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.