پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا در مازندران

رئیس پلیس راهور استان از ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا در استان خبر داد .

0

 

به گزارش ایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی باقری” با اعلام این خبر، افزود: با هدف ارتقاء اعتماد عمومی جامعه به پلیس و همچنین تشویق رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی،خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفاً به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در هفته ناجا از هفتم مهرماه تا ۱۷ مهرماه با بخشودگی مدت زمان باقیمانده توقیف به شرح ذیل ترخیص خواهند شد.

۱- مالکین خودروها و موتورسیکلت های فوق الذکر می توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

۲- تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی توقیف شده اند ، نمی شود و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین و تکلیف شوند.

۳- خودروها و موتورسیکلت هایی که رانندگان آنها به علت نداشتن گواهینامه مجاز توسط پلیس راهور توقیف شده اند، پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رای قضایی خدمات ارائه شود.

 

۴- خودرو و موتورسیکلت هایی که بعلت فقدان بیمه نامه شخص ثالث معتبر توقیف شده اند، پس از تمدید بیمه نامه معتبر شخص ثالث با لحاظ بند یک ترخیص می شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.