پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نائب قهرمانی کشتی گیر چهاردانگه ای در مسابقات آسیایی بازیهای ساحلی ویتنام ۲۰۱۶

در رشته کشتی ساحلی سیدمحمد ساداتی تیله بنی، کشتی گیر چهاردانگه ای ساحلی کشور در وزن ۹۰ کیلوگرم مسابقات آسیایی ساحلی ویتنام ۲۰۱۶ شرکت کرده بود.

0

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، پنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیا ۲۰۱۶ از ۳ الی ۱۲ مهرماه ۱۳۹۵ در شهر دانانگ ویتنام در حال پیگری است. در این مسابقات که در ۱۲ رشته ورزشی برگزار می شود کاروان ایران در ۹ رشته شرکت کرده است.

 

در رشته کشتی ساحلی سیدمحمد ساداتی تیله بنی، کشتی گیر چهاردانگه ای ساحلی کشور در وزن ۹۰ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود.

 

سید محمد ساداتی تیله بنی در گروه B مقدماتی در این مسابقات ابتدا حریفی از قرقیزستان را شکست داد و در دیدار دوم به مصاف جعفر خان از قطر رفت که موفق شد این حریف قطری را هم با نتیجه ۱ بر صفر شکست دهد. ساداتی در سومین دیدار مقدماتی خود مقابل رجب نصری از افغانستان قرار گرفت و موفق به شکست این کشتی گیر افغان شد.

 

sadati

سید محمد ساداتی تیله بنی در چهارمین دیدار مقابل زوشن لین از چین قرار گرفت و توانست با شایستگی ضمن شکست این حریف چیتی به فینال وزن ۹۰ کیلوگرم این مساقبات راه یابد.

 

sadati-nemenahaei

 

کشتی گیر چهاردانگه ای تیم ملی در دیدار فینال مقابل حریف قدرتمند خود محمد اینام از پاکستان قرار گرفت و یک بر صرف مقابل این حریف قدرتمند پاکستانی متحمل شکست شد و به مدال نقره پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۱۶ ویتنام در وزن ۹۰ کیلوگرم رشته کشتی ساحلی دست یافت.

 

sadati-final

 

سیدمحمد ساداتی علی رغم آسیب دیدگی از ناحیه ی کتف که چند وقتی با آن دست به گریبان بود و در مسابقات ۲۰۱۶ کشور کرواسی هم او را آزار می داد ولی توانست با شایستگی یک مدال طلای جهانی و یک مدال نقره آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

sadati-1 sadati-2

 

پایگاه خبری چهاردانگه این موفقیت و کسب مدال نقره سید محمد ساداتی تیله بنی را به این ورزشکار خوب چهاردانگه ای و خانواده محترمش و همچنین به جامعه کشتی تبریک گفته و موفقیت های روز افزون برای این کشتی گیر چهاردانگه را آرزو می کند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.