پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نخستین جلسه بررسی مشکلات بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در استانداری مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، نخستین جلسه بررسی مشکلات شهر کیاسر حسب دستور استاندار مازندران با حضور مهندس محمودی شهردار و دکتر ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر،بخشدار چهاردانگه و هچنین نمایندگانی از طرف دفتر امور فنی استانداری،فرمانداری ساری،منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی به ریاست مهندس محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران برگزار شد.

ابتدا مهندس محمدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها،ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور به موقع همه اعضای حاضر در جلسه،ابتدا با برشمردن اهداف جلسه و قرائت درخواست دکتر ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر و دستور استاندار محترم در هامش نامه،شهردار کیاسر و بخشدار چهاردانگه و سپس هر یک از اعضای حاضر در جلسه،موضوع را به بحث و بررسی قرار داده اند.

در این جلسه بحث ساخت و ساز در دو طرف جاده مواصلاتی دارپشت به شهر کیاسر،صدور حکم تخریب برای بعضی از محدثات ایجادی در حاشیه جاده مذکور و نگرانی های مردمی،چگونگی برون رفت از مشکلات موجود و احداث اماکن اشتغال زا از طریق مجاری قانونی،چگونگی ایجاد زمینه مناسب برای احداث واحدهای خدماتی،توریستی در حاشیه جاده ساری-سمنان با هدف اشتغال زایی با رعایت حرایم قانونی و دریافت تغییر کاربری با وسعت محدود و موضوعات مربوط به بخش چهاردانگه و شهر کیاسر مطرح و در پایان تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

۱-مقرر شد از آنجایکه تصمیم گیری در زمینه مباحث مطروحه در جلسه،مستلزم بررسی میدانی موضوعات می باشد جلسه ای با حضور دستگاههای متولی در شهر کیاسر برگزار گردد.

۲-مقرر گردید بخشدار محترم چهاردانگه جلسه ای در راستای بررسی میدانی موضوعات مطروحه با در نظر گرفتن یک روز کامل کاری در منطقه چهاردانگه برنامه ریزی نماید.

۳-مقرر گردید در جلسه مذکور از ادارات کل دفتر شهری،دفتر فنی،حراست و بازرسی استانداری،فرمانداری،شهرداری ساری و کیاسر،رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر،امور اراضی استان،جهاد کشاورزی استان،اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و راهداری استان دعوت بعمل آورده شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.