پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی آیین ذبح قربانی در امامزادگان مازندران

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، همزمان با عید سعید قربان و در راستای اقدام خداپسندانه خیران نیک اندیش، آیین ذبح قربانی در امامزادگان واجب التعظیم با همکاری اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران برگزار شده است.

احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در حاشیه این مراسم به تسنیم گفت: آیین نمادین ذبح قربانی در بقعه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

وی افزود: برای نخستین بار به مناسبت عید قربان آیین ذبح قربانی در بقعه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری با شعار قربانگاه ابراهیمی، سفره‌های آسمانی به منظور ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری برگزار شد.

سعادت بیان کرد: در این روز ذبح رایگان و بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت انجام می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات قربانی خود را به همکاران مستقر در آستانه امامزاده عباس اهدا کنند تا پس از بسته بندی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: به ازای هر نذر قربانی مردم نوعدوست و خیر، یک نذر قربانی از سوی این نهاد در قالب هم افزایی با هدف کمک بیشتر به نیازمندان تخصیص خواهد یافت.

وی گفت: مردم نیک اندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان نذورات قربانی خود را اهدا ویا این نذورات را از طریق شماره گیری کد اختصاصی #2900*741* باکد شناسه 40888 پرداخت کنند.

سعادت با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار استان گفت: مازندرانی‌های نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #011*1*8877*از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر، در اهدا نذورات قربانی به مددجویان مشارکت کنند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.