پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

0

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش بررسی عملکرد واحدهای این بانک که با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل بانک در بابلسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپرده‌گذاران و سرمایه‌داران در فضای اقتصادی کشور به دنبال آرامش هستند، اظهارکرد: طرح‌های جدید بانک ملی ایران، اعتماد و آرامش را برای سپرده‌گذاران فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات بانک، تلاش داریم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه ارتباط مستمر با مشتریان می‌تواند میزان رضایت‌مندی آنها از خدمات بانک را افزایش دهد، تاکید کرد: تحولات خوبی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده که بخشی از آنها را تاکنون دیده‌اید و بخش‌های دیگر نیز به مرور رونمایی می‌شود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه بانک‌آفیسر یک خدمت تازه و پیشرفته در این بانک است، گفت: این خدمت به مشتریان ویژه بانک و با روشی نوین ارائه می‌شود.

وی ابراز کرد: این طرح باید به درستی و با همراهی تمام شعب پیاده‌سازی شود تا بتواند اعتبار بانک ملی ایران را بیش از پیش افزایش دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه ارزی و بین‌الملل در پسابرجام انجام شده است، بیان کرد: حجم آمار گشایش سوئیفت و ضمانت‌نامه‌های ارزی در کشور در پسابرجام بیانگر این موضوع است.

وی همچنین کسب درآمد بانک‌ها از محل دریافت کارمزد را موجب توسعه و پیشرفت نظام بانکی کشور دانست و عنوان کرد: بانک ملی ایران نیز این موضوع را مدنظر قرار داده است.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه همه کارکنان بانک ملی ایران با تمام توان خود باید به سمت نوگرایی و تحول حرکت کنند، بیان کرد: هویت بصری و نظم در موارد تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و نمای شعب نقش مهمی در جذب مشتریان و سپرده‌گذاران دارد که در پروژه‌های آتی بانک نسبت به آن توجه ویژه‌ای شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان اشاره و اظهارکرد: بخشی از این اقدامات به نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان و افزایش امکانات فنی و پزشکی آن باز می‌گردد.

همچنین در این همایش دو روزه که در مرکز آموزش و رفاه کارکنان بانک در بابلسر برگزار می‌شود، عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با برگزاری پانل‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره ارائه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.