پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مشکلات اشتغال مناطق محروم در گرو اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهر چهاردانگه گفت: رفع مشکلات اشتغال چهاردانگه مازندران و مناطق محروم در گرو اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

0

 

به گزارش ایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسف‌علی‌تیموری‌یانه‌سری دوشنبه شب در مراسم واحد تولیدی پوشاک به محوریت موسسه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه اظهار کرد: باید از طرح‌های که منجر به ایجاد اشتغال در منطقه چهاردانگه کیاسر می‎شود به خوبی استقبال کرد.

 

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های با زمینه اقتصادی مقاومتی نیاز منطقه چهاردانگه است به این دلیل که تنها با اجرای اینگونه طرح‌ها می‎توان زمینه اشتغال مناسب در منطقه فراهم کرد.

 

امام جمعه چهاردانگه در ادامه خاطر نشان کرد: قابلیت‌های زیادی در منطقه چهاردانگه استان وجود دارد، ولی از این ظرفیت‌ها به نحو مناسب استفاده نمی‌شود.

 

وی با اعلام اینکه موسسه خیمه‌گاه اهل بیت از موسساتی است که توانست اقداماتی مناسبی برای حمایت از محرومان انجام دهد، افزود: راه‌اندازی این کارگاه تولیدی از اقدامات اثر گذار در منطقه است که باید زمینه توسعه فعالیت این کارگاه به خوبی فراهم شود.

 

تیموری با اعلام اینکه از هر ظرفیت برای توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه چهاردانگه باید استفاده کرد، گفت: قابلیت‌های منطقه در حوزه اشتغال‌زایی باید شناسایی و برای رفع موانع از ظرفیت مسئولان استانی باید به خوبی کمک گرفت.

 

وی یکی از دلایل مهاجرت مردم منطقه چهاردانگه به دیگر نقاط استان و استان‌های دیگر را عدم اشتغال پایدار در منطقه عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات اثرگذار مسؤولان ایجاد واحد تولیدی سیمان بود که باید تلاش کنیم طرح‌های ماندگار در این نقطه از استان ایجاد کرد.

 

امام جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه افراد خبره و اثرگذاری در منطقه چهاردانگه در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت هستند، افزود: موسسه خیمه‌گاه اهل بیت توانست تعدادی از افراد توانمند این منطقه را شناسایی و از ظرفیت خیران برای رفع محرومیت استفاده کرد.

 

وی اضافه کرد: برای توسعه این واحد تولیدی نیز باید از ظرفیت افراد اثر گذار منطقه به خوبی استفاده کرد، فعالان اقتصادی که در منطقه در حال فعالیت هستند برای تامین نیازمندی‌های پوشاک خویش از ظرفیت این کارگاه استفاده کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.