پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه بخش چهاردانگه بمناسبت فرارسیدن روز قدس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی از سوی  امام جمعه،بخشدار و فرمانده سپاه بخش چهاردانگه  صادر شد که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است”. مقام معظم رهبری دام ظله العالی.

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.
در مسیر انقلاب اسلامی قدس یک روایت حقیقی از مقاومت تا پیروزی بوده است و این نمایانگر یک واقعیت راستین می باشد.
اکنون انتفاضه در فرهنگ مردم فلسطین، برای بیان حرکت پویا و فراگیر و عملکرد معترضانه و آشکار مردمی به کار می رود که با سلاح سنگ و فریاد، در مقابل استبداد شجاعانه ایستاده اند و تا آخرین نفس های خویش سرود مقاومت و شهادت می خوانند.
حال در این برهه های سخت از چند ماه گذشته که بشریت تحت تاثیر ویروس کرونا بوده است ملت بزرگ ایران نشان داد که در همه حال وحدت اسلامی و کمک به همنوعان خود را سرلوحه زندگی روزمره خود قرار داده است و اکنون به جرات می توان گفت این تهدید جهانی برای ملت سرافراز ایران یک فرصت بزرگ بوده است.
در همین راستا و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی پیرامون لزوم رعایت فاصله های اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا همگان به فرامین رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس گوش فرا خواهیم داد و یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهیم کرد روز قدس همیشه برایمان یک روز وحدت انگیز و پرشور خواهد بود و انشاالله به فضل الهی بزودی شاهد آزادسازی فلسطین شریف خواهیم بود.
“إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمینَ مُنْتَقِمُونَ” مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت!

و من الله التوفیق والسلام علی من اتبع الهدی.

سی‌‌ و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ مصادف با بیست و ششم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ قمری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.