پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیات‌های بازرسی انتخابات در مازندران فعال شدند

0

حسن خیریانپور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هر شهرستان چهار نفر به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی مسوولیت  این هیات را بازرسی بر حسن اجرای و کنترل جریان انتخابات اعلام کرد و اظهار داشت: بر اساس قانون، هیات های بازرسی در تمام فرایند انتخابات از ثبت نام، روز اخذ رای و تا اعلام نتایج و شکایت احتمالی نامزدهای انتخابات و حتی صدور اعتبار نامه منتخبین حضور فعال دارند.

خیریانپور گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای مقبولیت عمومی و مشروعیت الهی است که مقبولیت عمومی آن از طریق برگزاری انتخابات و مکانیزم اخذ رای میسر می شود و در چنین فرایندی سلامت انتخابات و مراقبت از آرای مردم نیز با مکانیزم های مردمی تامین می شود.

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران به داوطلبان و هوادارانشان توصیه کرد در جریان تبلیغات انتخاباتی به معرفی توانمندی های خود بپردازند و از هرگونه تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

خیریانپور اضافه کرد: رعایت قانون در تبلیغات انتخاباتی و معرفی توانمندی داوطلبان به مردم در انتخاب فرد اصلح کمک می کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود و مردم مازندران هم برای انتخاب ۱۲ نماینده خود در مجلس پای صندوق اخذ رای می روند.

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران ۷۲ درصد از واجدین شرایط اخذ رای شرکت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.