پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

550 عنوان برنامه‌ محوری هفته بسیج در آمل برگزار می‌شود+فیلم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ بهروز عیسی‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه گرامی‌داشت هفته بسیج همزمان با  هفته وحدت با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغاز شد، اظهار داشت: در این 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج هر جایی که نیاز بود یعنی در بخش ایستادگی چون مقابل استکبار جهانی و نامردان تهاجم‌گر سرمین ایران اسلامی، بخش پیشرفت جهت نیاز ساختن، کار اقتصادی و سازندگی و خدمت‌رسانی و آن پیشرفت خوب در کشور به برکت بسیج به ویژه نیروهای مردمی بسیجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه به گفته مقام معظم رهبری “همه مردم ایران عضو بسیج هستند”، افزود: امروز همه این وحدت در بین همه توابع، نیروها و سلایق سیاسی داریم به برکت لباس آن بسیجی و روحیه بسیجی بودن است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید براینکه در بخش خدمت نیز هر جایی ماموریتی داشته و حتی ماموریتی به بسیج نبود چون مشکلات طبیعی در زمینه سیل و زلزله با عنوان نام مبارک بسیج مستضعفین حضوری فعال داشته است، یادآور شد: به برکت بسیج توانستیم در شهری چون شهر هزارسنگر آمل که مزین به شهر شهدای ششم بهمن، جنگل و مدافع حرم است بسیج در زمینه‌های پیشرفت و وحدت موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در  40 سال اخیر پیشرفت‌های مهمی در زمینه‌های علمی، پزشکی، نانو، سیستم‌های راداری، موشکی و رزمی با روحیه نیروهای بسیجی به دست آوریم که این شامل نیروهای بسیجی مردم این شهرستان نیز می‌شود، گفت: در این هفته حدود 550 عنوان برنامه محوری بسیج تا پنجم آذر در شهرستان آمل به اجرا درمی‌آید.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، ادارات، بسیج کارکنان و کارگری و بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی با روزهای محوری خاص خود برگزار می‌شود، افزود: مهمترین برنامه‌ گشت‌های عملیاتی محله‌محور که از اواخر سال 96 با مشارکت نیروی انتظامی در این شهرستان آغاز شده است نیروهای بسیجی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با وحدت و مشارکت به عنوان امنیت محله دستور کار دارند.

وی با اعلام اینکه هر پایگاه امنیت محله خود را برعهده دارد که شب‌ها از ساعت 10 شب آغاز و تا پاسی از شب ادامه دارد، مطرح کرد: این طرح به نام طرح رضویون گشت‌های عملیاتی محله‌محور به مناسبت هفته بسیج در شب جمعه از ساعت هشت شب در 251 پایگاه محله‌محور شهری و روستایی این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، حضور پرشور نیروهای بسیجی در اقامه نماز جمعه، برگزارش همایش و نشست‌های روشنفکری و اجتماعی، برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.