پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

40 واحد مسکن محرومان امسال در آمل ساخته می‌شود

0

حامد طاهری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های مسکن محرومان است که در قالب تفاهم‌نامه با همکاری کمیته امداد انجام می‎شود.

وی افزود: طبق تعهدات لازم در سال جاری باید حدود ۴۰ واحد مسکن محروم به نیازمندان جامعه هدف در نقاط مختلف شهری و روستایی تحویل داده شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت بسیج تعداد ۱۴ واحد مسکن محرومان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی تحویل نیازمندان شد، تصریح کرد: همچنین تعداد ۶ واحد مسکن محرومان در هفته دفاع مقدس تحول جامعه هدف داده شد و امید داریم تا پایان سال جاری ۲۰ واحد دیگر به محرومان و نیازمندان اختصاص یابد تا به تعهدات خود در راستای محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای مستمندان جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات فراوان اقتصادی و گرانی مصالح ساختمانی عملیات عمرانی ساخت مسکن محرومان ساکن نبوده و با پیشرفت کار روبرو است.

طاهری‌نسب با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در راستای آبرسانی به روستاهای محروم و کمتر برخوردار، بیان کرد: با توجه به اینکه بعد انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات بسیار خوب در زمینه عمرانی و زیرساختی بودیم در زمینه آبرسانی مسائل و مشکلات فراوان در شهرها و روستاها برطرف شد.

وی افزود: بعد از گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه‌های آبرسانی به دلیل افزایش حجم ساکنان مناطق روستایی، ضعف آبرسانی و فرسودگی هم‎اکنون نیازمند ترمیم، جایگزینی خطوط و لوله‎گذاری است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آمل یادآور شد: هم‎اکنون ترمیم چهار پروژه آبرسانی به صورت مجتمع در روستاهای پاشاکلا، بختیارکتی، ایرا بخش لاریجان و گنگرج‌کلا در دستور کار قرار دارد و با قول مساعدت فرماندهی سپاه کربلا مازندران در سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

طاهری‌نسب با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات خانگی، صنایع دستی و محصولات تبدیلی در این شهرستان با استقبال زیادی از سوی کارآفرینان و تولیدکنندگان برپا شد، گفت: بسیاری از کارآفرینان به وسیله دریافت وام و تسهیلات اشتغال دست به تولید زدند و هدف از برگزاری نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان عرضه محصولات خانگی و دست ساخته ارائه آسان و راحت محصولات برای فروش است.

وی بیان کرد: متقاضیان تسهیلات در طول سال از وام مشاغل خانگی، وام تبصره ۱۶ و ۱۸ و تسهیلات سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی استفاده می‎کنند همچنین مبلغ وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال وام در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

 /۸۶۰۱۲/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.