پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری برنامه صعود و همایش آئینی میثاق با شاهدژ

همایش فرهنگی ورزشی تابستان شاد با هدف صعود به قله ی زیبای شاهدژ در بخش چهاردانگه از سوی روستای لنگر در ارتفاع ٢٨٠٣ متری، بلندترین قله ی جنوب شرقی شهرستان ساری با هدف میثاق و انس با طبیعت و کوه در روز جمعه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ برگزار گردید.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، همایش فرهنگی ورزشی تابستان شاد با هدف صعود به قله ی زیبای شاهدژ در بخش چهاردانگه از سوی روستای لنگر در ارتفاع ٢٨٠٣ متری، بلندترین قله ی جنوب شرقی شهرستان ساری با هدف میثاق و انس با طبیعت و کوه در روز جمعه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ برگزار گردید.

 

این برنامه ی شاد و مفرح که بالغ بر ١۵٠ نفر از گردشگران و کوهنوردان از نهادهایی چون کانون شهید آوینی و گروه های کوهنوردی و دوستداران ورزش و طبیعت از روستای زیبای لنگر مشارکت داشتند، با شور و شعف خاص به کار خود پایان داد.

 

شایان ذکر است تهیه و تدارکات هدایای ورزشی و تبلیغاتی شامل بنر و بروشور، کلاه و وسیله ی نقلیه اداری و تمهید مقدمات طبخ آش و چای از طرف آن مدریت به شرکت کنندگان در اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی توسط هنرمندان محلی و همچنین پرواز با پاراگلایدر از ارتفاعات قله ی شاهدژ به روستای لنگر توسط یکی از ورزشکاران این رشته از جمله فعالیت هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

 

گفتنی است در مسیر برگشت کوهنوردان خسته از راه قله ی شاهدژ مراسم پایانی از ساعت ١۶:٣٠ لغایت ١٨:٣٠ با اجرای قرائت قرآن مجید و سرود ملی کشور و همچنین عرض خوش آمد گویی و سخنرانی توسط مدیر اجرایی برنامه پیرامون اهداف برنامه همراه با قرائت متن میثاق نامه با طبیعت و کوه و برنامه های شاد و مفرح و سنتی توسط هنرمندان و پذیرایی از جمعیت شرکت کننده در محل پارک جنگلی و طبیعی غازچشمه به عمل آمد، که مورد رضایت حاضرین قرار گرفت و شرکت کنندگان ضمن تشکر از مجریان برنامه خواستار استمرار چنین برنامه هایی شدند.

 

این برنامه با مدیریت اجرایی آقای سید معین شجاعی لنگری، رئیس سابق هیئت کوهنوردی استان مازندران در روستای لنگر در قالب طرح « ساری، تابستان شاد » برگزار گردید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.