پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

3727 بیمار بستری کرونایی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، هجدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی در استان مازندران سپری می‌شود که شاهد جولان کرونا در استان هستیم.

دردسرها درحالی تداوم دارد که افزایش چندبرابری بیماران سرپایی و نزدیک شدن شمار بیماران بستری به ۴هزار کرونایی شرایط نگران‌کننده‌ای رقم زده این درحالی‌که کماکان پروتکل‌های بهداشتی آنچنان که باید جدی گرفته نمی‌شود.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۶۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۳۷۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲هزار و ۵۷۶  نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳۶۸ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۱۵۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۴ بیمار جدید بستری و ۱۶۸ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۰۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.