پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

3556 زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدس اعزام شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی مازندران، رضا آزادی کناری اظهار داشت: مفهوم زائر اولی به آن‌دسته از اقشار محروم جامعه اطلاق که بیش از 40 سال سن دارند و به دلیل عدم بضاعت مالی هنوز توفیق زیارت امام رضا (ع) نصیبشان نشده است.

وی افزود: با همت نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران و با کمک خیران، این افراد در سطح استان شناسایی و به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

آزادی کناری تصریح کرد: این افراد پس از شناسایی در قالب کاروان به مدت سه شبانه روز همراه با هزینه کامل ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی به این سفر عازم می‌شوند.

مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران خاطرنشان کرد: در سال 96 تعداد 2796 زائر و درسال 97 تا قبل از ماه مبارک رمضان 760 نفر از مازندران اعزام شدند.

وی گفت: با بهره برداری از فاز یک زائر شهر در مشهد مقدس و اختصاص سهمیه مناسب به مازندران امسال می‌توانیم هشت اتوبوس در ماه اعزام داشته باشیم که این میزان در سال گذشته یک اتوبوس در ماه بود و امیدواریم با این سهمیه خوب، تعداد اعزام‌های ما افزایش چشمگیری یابد.

آزادی کناری تصریح کرد: محل اسکان و پذیرایی از زائران توسط آستان قدس تامین می‌شود و تنها هزینه ایاب و ذهاب از محل کمک خیران تامین  و  از همه خیران و مردم مازندران انتظار داریم در این امر خیر ما را یاری کنند.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.