پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

3500 دانشجوی جهادی در مناطق محروم مازندران فعال می‌شوند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مازندران، سیدامیر سادات کرمی در حاشیه روز قشر بسیج دانشجویی از فعالیت سه هزار و 500 دانشجوی جهادی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: خواهران و برادران دانشجوی جهادی در چند نوبت هر سال به مناطق مختلف و محروم استان و کشور سفر کرده و خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی ارائه می‌کنند.

وی درباره تداوم 40 ساله انقلاب، افزود: سبک زندگی بسیج و وجود ولایت فقیه سبب پایداری انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: تنها در بسیج دانشجویی مازندران سه هزار و 500 دانشجوی جهادی هر سال در چند نوبت به مناطق محروم استان و کشور سفر کرده و خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی ارائه می‌دهند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران تاکید کرد: با این ظرفیت بالای بسیج می‌توان برای 100 سال آینده انقلاب برنامه‌ریزی کرد.

سادات کرمی کار برای خدا و مخفی نگاه داشتن از مردم را از ویژگی‌های اصلی بسیج برشمرد و افزود: بسیاری از مسئولان ابتدا برای بالا بردن آرا خود در فضاهایی قرار می‌گیرند که بیشتر دیده شوند و این تفکری در مقابل تفکر جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران به سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه یعنی تشکیل یک بدنه بسیجی در حوزه و دانشگاه،  که این دو، بسترهای اصلی پیشرفت حرکتی و فکری کشور هستند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.