پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

35 خانواده نیازمند مازندرانی خانه‌دار شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج 35 خانه محرومان با همت بسیج سازندگی، کمیته امداد امام و خیران مازندران افتتاح و با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در روستای مطهر بخش دابودشت آمل به منظور بهره‌برداری نمادین هشت خانه محروم کلید این خانه‌های محروم به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران  شامگاه دوشنبه در آئین بهره‌برداری خانه محرومان با بیان اینکه امروز بسیج در محرومیت‌زدایی ورود یافته است، گفت: یکی از سیاست‌های نظام بهکارگیری مردم و برای کوچک شدن دولت‌ها است.

سرهنگ حسین‌محمد رضایی با اشاره به اینکه امروز بسیج در تلاش برای برطرف کردن مشکلات نظام و مردم است، افزود: این قشر به معنی ایمان، اعتماد به نفس، خودباوری، انقلاب مداری، خدمتگذار و خود مردم است.

وی ادامه داد: این استان با تفاهم‌نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام به منظور محرومیت‌زدایی در سال گذشته موفق شد 500 واحد خانه محروم احداث و تحویل خانواده‌های نیازمند دهد و امسال حدود 746 باب هدف‌گذاری شده است.

رضایی با اعلام اینکه در هفته بسیج 35 واحد خانه محرومان به این خانواده‌ها تحویل شد، عنوان کرد: این خانه‌ها از 55 الی 60 مترمربعی است که هر کدام بالغ بر 60 میلیون تومان از سوی کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیرین احداث شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج سازندگی علاوه بر ساخت خانه محروم سال گذشته عملیات اجرایی 200 پروژه دیگر با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد تومان انجام داده که امسال 120 پروژه با 27 میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز بیان کرد: امسال در اجرای احداث خانه برای محرومان برنامه ساخت 1200 باب منزل را داشتیم که 746 باب آن از سوی بسیج سازندگی در حال احداث است.

رضا نوروزی خاطرنشان کرد: مابقی ساخت این خانه‌های محروم از سوی خیران در دست اقدام است که امیدواریم در امر فقرزدایی گام اساسی برداشته شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.