پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

300 امامزاده مازندران مجری طرح ضیافت بهاری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در همایش توجیهی طرح ضیافت بهاری و تجلیل از ائمه جماعات و خادمین بقاع متبرکه و مساجد بین راهی مازندران، اظهار کرد: این همایش مهم با حضور همه خادمان و ائمه جماعت مساجد بین راهی و امامزادگان به همراه هیأت‌های امنای مساجد بین راهی برگزار شده است تا شاهد استقبال مطلوب و شایسته از مسافران و گردشگران به این استان باشیم.

وی با اشاره به توجیه طرح‌های نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان در این همایش، افزود: دغدغه و مشکلات خادمان اماکن و بقاع متبرکه در این نشست شنیده شد تا تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: حدود ۳۰۰ امامزاده مازندران برای طرح آرامش بهاری، ضیافت بهاری و برنامه‌های ماه رمضان در تسهیلات نوروزی مشخص شدند تا خدمات دینی، مذهبی، نماز جماعت با حضور ائمه جمعه، برگزاری مراسم شب های قدر و مناسبت های رمضان اجرا شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح نسیم کرامت در نیمه ماه رمضان، برپایی مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در دهم ماه رمضان توسط روحانیون، یادآور شد: ۶۷ امامزاده و مسجد مسیر راه‌های ارتباطی و مواصلاتی مازندران به عنوان اماکن مذهبی بین راهی شناسایی شدند همچنین تأکید نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران بر میزبانی شایسته و مطلوب از مسافران در ایام عید نوروز است.

حیدری با اشاره به سرکشی و بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برای مهیا شده اماکن و بقاع متبرکه برای میزبانی از مردم، زائران و مسافران و خدمات لازم، بیان کرد: مازندران استان مسافرخیز است و میلیون ها نفر هر سال در تعطیلات و روزهای غیرتعطیل راهی امامزادگان می‌شوند.

وی گفت: سوئیت‌ها و زائرسراهای سراسر مازندران آماده استقبال از مسافران بوده و اسکان در اماکن متبرکه، سقانفارها، امامزادگان و مساجد بین راهی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و هموطنان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.