پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

30 اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری

0

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری خبر داد.

علی معتمدزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فناوری‌های تقاضامحور طبری در راستای تولید ناب در شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان و برای رفع نیاز و کمک به ارتقای سطح فناوری شرکت‌های صنعتی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۳۰ خرداد ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری و ارزیابی فناوری و ایده‌های دریافتی این رویداد ملی فناورمحور با کمک شرکت‌های سرمایه‌گذار انجام می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: در بخش نخست پس از ارزیابی کامل فناوری‌های ثبت شده در رویداد، ۱۰ فناوری برتر انتخاب شده و در Tech show با نام TechnoTex فناوری خود را معرفی می‌کنند.

وی گفت: در بخش دوم در فضایی به نام Forum tech بین شرکت‌های استارتاپی و شرکت‌های صنعتی حامی رویداد، مذاکراتی با هدف برقراری ارتباط در قالب فرمت‌های مختلفی مانند B2B ، تحقیق و توسعه مشترک و فروش فناوری برگزار می‌شود.

معتمدزادگان تصریح کرد: «رویداد ملی فناوری‌های تقاضا محور طبری» در ۵۰ فناوری و با محوریت فناوری‌های نوین در مکانیزه‌کردن صنعتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، زیست‌محیطی، ریخته‌گری، کشاورزی با اولویت برنج، صنایع غذایی با اولویت لبنی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و صنعت پلیمر با کاربری بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع خودروسازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت‎ ماه ۱۳۹۷ تمدید شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس الکترونیکی evnd.co/bcn12 مراجعه کنند.

رئیس پارک علم وفناوری مازندران اظهار امیدواری کرد با اجرای این رویداد پل ارتباطی خوبی بین ایده‌پردازان، فناوران و شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان کشور و شرکت‌های بزرگ صنعتی برقرار شود و در جهت گسترش و ترویج تولید ناب در شرکت‌های استارتاپی کشور تاثیری مثبت داشته باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.