پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل از برگزارکنندگان یادوراه شهدا چهاردانگه

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، با تشکر از اعضای ستاد یادواره شهدای چهاردانگه ساری، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا باید با شکوه برگزار شود زیرا نسل جوان نیاز به یادآوری دارد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از عصرساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، با تشکر از اعضای ستاد یادواره شهدای چهاردانگه ساری، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا باید با شکوه برگزار شود زیرا نسل جوان نیاز به یادآوری دارد.

وی یادواره شهدا را برای زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های آنها لازم دانست و گفت: ما یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم که به خودمان بفهمانیم که چه فداکار‌هایی برای حفظ اسلام و نظام صورت گرفت.

آیت الله طبرسی با پرداختن به جایگاه رفیع شهادت در اسلام و نظام اسلامی ایران، اظهار کرد: اگر در دوران دفاع مقدس خواسته شهدا حضور در جبهه‌ها بود، امروزه خواسته آنها اطاعت از فرامین ولایت است.
نماینده ولی فقیه در استان با گرامی‌داشت هفته بسیج، اذعان کرد: بسیج نقش بی بدیلی در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب دارد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدی و علیجان شمشیربند از اعضای ستاد یادواره شهدا گزارش کاری را قرائت کردند و در پایان از زحمتکشان این یادواره تقدیر شد.

 

photo_2015-11-30_12-38-59

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.