پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سفری به دنیای حیوانات! – فیلم کوتاه از حیات وحش چهاردانگه (۳)

برای این مطلب سری سوم از این تصاویر زیبا که دیدن آن به ویژه برای طبیعت دوستان بسیار لذت بخش و نشاط آفرین است را آماده کرده ایم.

0

اختصاصی ایگاه خبری چهاردانگه: استان مازندران و به ویژه بخش های جنگلی و کوهستانی آن مامنی بکر و تقریباً امن برای جانوران گوناگونی است که خدا را شکر هنوز هم می توان آنها را در بستر آن دید. در این میان دامنه های مرکزی و شرقی البرز شاید یکی از بهترین زیستگاههای انواع پستانداران، خزندگان، پرندگان و … در ایران باشد. پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه و پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) نیز از جمله بهترین زیستگاه انواع جانوران به ویژه جانوران بزرگ جثه ی ایران است.

در مطالب گذشته دو سری از فیلم های اختصاصی از حیات وحش چهاردانگه که آقای سیروس علیپور از محیط بانان خوش ذوق پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه خدمت شما تقدیم شد. ( سری اول ) ( سری دوم ) برای این مطلب سری سوم از این تصاویر زیبا که دیدن آن به ویژه برای طبیعت دوستان بسیار لذت بخش و نشاط آفرین است را آماده کرده ایم.

از آقای فریبرز مهدی نژاد کیاسری که با نهایت لطف خود طراحی و پیاده سازی ویدئو ابتدایی ( intro ) و ویدئو پایانی و طرح گرافیکی و متحرک لوگو پایگاه خبری چهاردانگه را بر عهده گرفته است تشکر و قدردانی می کنیم.

 

زمان ویدئو : ۴:۳۲ ثانیه

حجم ویدئو : ۱۰٫۵۹ مگابایت

download-video

استفاده از این فیلم به طور کامل و یا بخش هایی از آن فقط با ذکر منبع ( پایگاه خبری چهاردانگه ) مجاز است.

بازنشر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.