پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

220 هزار متر مربع از اراضی ملی مازندران به بیت‌المال بازگشت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای نیروی انتظامی با اشاره به رزمایش بزرگ بسیجیان سطح استان در بوستان ولایت ساری یکی از مولفه‌های قدرت هر کشوری را مردم معرفی کرد و مردم را مشروعیت و پشتوانه هر نظام و کشور دانست.

وی افزود: ظرفیت بسیج یعنی مردم و آنچه امروز در دستور کار استکبار جهانی غرب و آمریکا وجود دارد، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام با استفاده از پروژه‌ها و سناریوها از جمله مشکلات اقتصادی جامعه است که در مدت اخیر به واسطه آن توطئه‌های زیادی را علیه نظام ایجاد کردند.

میرفیضی با بیان اینکه با داریت و مدیریت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب این نظام پرصلابت تر از گذشته در برابر قدرت‌های استکباری ایستادگی و مقاومت می‌کند، افزود: در شرایط کنونی بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

وی اتحاد، همبستگی و همراهی مثلث دولت، نیروهای مسلح و مردم را در شکست دشمنان بسیار مهم دانست و افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند به یاری حق تعالی دشمنان نظام، سیلی محکمی از این نظام می‌خورد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی پلیس مقتدر، امین مردم شعار پلیس را مربوط به یک هفته یا یک زمان خاص ندانست و افزود: این شعار در حقیقت چراغ راه پلیس در انجام ماموریت‌های و ظایف محوله در طول سال است.

میرفیضی با اعلام اینکه بیش از 140 برنامه برای اجرا در طول هفته نیروی انتظامی در استان پیش بینی و ابلاغ شد، افزود: رویکرد برنامه‌های هفته نیروی انتظامی رویکردی ارزشی، اقتدار، علمی، جهادی و مردمی است.

فرمانده انتظامی مازندران، امنیت را اساسی ترین و اصلی‌ترین نیاز هر جامعه ای برشمرد و افزود: برقراری و حفظ نظم و امنیت وظیفه نیروی انتظامی بوده و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی باید پلیس مقتدر و در تراز انقلاب و جامعه اسلامی باشد.

میرفیضی با تاکید بر اینکه پلیس باید مشروعیت داشته باشد، افزود: مشروعیت پلیس را مردم می‌دهند و به واسطه این مشروعیت است که پلیس اقتدار پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس به تجهیزات، امکانات و آموزش‌های تخصصی آن نیست، افزود: اقتدار پلیس در اقناع‌سازی وقدرت نرم آن است که به پشتوانه سرمایه اجتماعی که همان مردم هستند با پاسخگویی، صحت عمل و در بطن جامعه بودن به دست می‌آید.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس خود را خادم و پشتیبان مردم می‌داند، گفت: قدرت پلیس زمانی مطلوب و شیرین است که در راستای خدمات‌رسانی به مردم باشد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.