پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

2 هزار دانشجوی کشور در رشته پدافند غیرعامل تحصیل می‌کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سید داود رسولی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری اظهار داشت: پدافند غیرعامل علم بین رشته‌ای بوده که در برنامه پنج ساله چهارم، پنجم و ششم مسائل پدافندغیرعامل مشخص شد.

وی افزود: بحث ارتقا دانش، کسب مهارت و درک مشترک اطلاع‌رسانی در پدافند غیرعامل مد نظر است که اکنون دو هزار دانشجو در 15 رشته در حال تحصیل هستند.

رسولی بیان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بحث پدافند غیرعامل باید کاملا هوشیارانه، جدی، علمی، دقیق و همه جانبه مدنظر مردم و مسئولان باشد تا در مقابل هر گونه نفوذ مقابله کند.

وی افزود: باید مردم را به جای رساندن به آسایش به آرامش برسانیم و باید برای مقابله با تهدیدات و حفظ امنیت در قالب طرح جامع، استان را مصون نگه داریم.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد اجتماع عظیم اربعین حسینی تصریح کرد: اربعین حسینی یکی از دستاوردهای مهم مدافعان حرم است زیرا دو سوم عراق در اختیار داعش بود که باید قدردان رشادت‌های شهدا باشیم.

اصغری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران نیز گفت: اربعین امسال مازندران با 10 موکب و به‌کارگیری روزانه 37 هزار نفر از استان‌های موفق در برپایی موکب بود.

وی گفت: امسال با مدیریت درست 20 میلیارد ریال در بحث پذیرایی صرفه‌جویی شد و موکب‌های استان آمادگی دارند در حوادث مختلف کمک مسئولان باشند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.