پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

2 دستگاه پژو حامل چوب قاچاق در آمل کشف و توقیف شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی اصغر اسماعیل زاده عصر امروز با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل چوب جنگلی قاچاق و ایجاد خسارت به خودروی سازمانی این اداره توسط قاچاقیچان چوب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت و سرجنگلبانی بخش امام زاده عبدالله و عوامل حفاظتی شرکت چوب و کاغذ در راستای مقابله با پدیده قاچاق چوب، گشت و کنترل حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی سواری پژو حامل چوب جنگلی قاچاق در محور هراز شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اعلام اینکه جنس چوب قاچاق راش بوده است، افزود: سرنشینان خودروهای سواری حامل چوب جنگلی قاچاق بلافاصله پس از مشاهده مأموران، به قصد ایجاد رعب و وحشت و فرار، اقدام به برخورد عمدی به خودروی سازمانی این اداره کردند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه پس از اقدام فوری و هوشیاری مأموران منابع طبیعی و پاسگاه انتظامی امامزاده عبداله، خودروهای حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: متخلفان پس از ورود عوامل منابع طبیعی از صحنه متواری شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اعلام اینکه در برخورد عمدی قاچاقچیان چوب، خودروی سازمانی این اداره دچار خسارت مالی شد، ادامه داد: در این حادثه به همکاران حفاظتی منابع طبیعی خسارت جانی وارد نشد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات کشف و توقیف متخلفان از قاچاقچیان حرفه ای بودند، گفت: پس از شناسایی متخلفان تلاش های گسترده برای تشکیل پرونده و دستگیری متخلفان انجام می‌شود همچنین پرونده افراد متخلف با معرفی به مرجع قضایی روند قانونی خود را طی می‌کند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.