پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم کمک به دریافت لوح اصالت خانه‌موزه چهاردانگه

0

به گزارش ندای تجن – جلسه دیدار و هم‌اندیشی با سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره کل گردشگری و صنایع‌دستی مازندران امروز صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران برگزار شد.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این جلسه با بیان اینکه در طول ۱۰ سال فعالیت در شهرستان قائم‌شهر با همکاری فعالان گردشگری سعی کردیم تا اقدامات خوبی را رقم بزنیم، گفت: خدا را شاکرم که توانستم مقداری یاریگر شما فعالان این حوزه باشم البته بیشتر شماها در کنار ما بودید.

در جلسه دیدار فعالان گردشگری استان با سرپرست معاونت میراث فرهنگی خانم کلانتری مدیر خانه‌موزه چهاردانگه ساری درباره دریافت لوح اصالت خانه‌موزه چهاردانگه صحبت کرد.

لزوم کمک به دریافت لوح اصالت خانه‌موزه چهاردانگه

کلانتری مدیر خانه‌موزه چهاردانگه ساری نیز با بیان اینکه آبشارهای بسیار زیبایی در منطقه چهاردانگه وجود دارد؛ اما تورهای گردشگری برای بازدید نمی‌آیند، گفت: برای دریافت لوح اصالت خانه‌موزه چهاردانگه پیگیر هستیم؛ اما قوانین در ایران می‌گوید که به این خانه تعلق نمی‌گیرد و کاربردی نیست.

وی با اشاره به اینکه پدرم که صاحب‌خانه موزه است دچار بیماری آلزایمر شد، ادامه داد: ما می‌خواهیم پیش از آن که تمام حافظه او دچار فراموشی شود این لوح اصالت را دریافت کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.