پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه، بخشدار و فرماندهی سپاه چهاردانگه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی

پیام مشترک امام جمعه محترم، بخشدار محترم و فرماندهی محترم سپاه چهاردانگه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پیام مشترک امام جمعه محترم، بخشدار محترم و فرماندهی محترم سپاه چهاردانگه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

قال ‏الصادق (ع) : ما من یوم نیروز الا و نحن نتوقع فیه الفرج لانه من ایامنا و ایام شیعتنا… ( بحارالانوار جلد ۵۹ )
امام صادق (ع) فرمودند : نوروز که می ‏آید ما منتظر فرج آل ‏محمد (ص) هستیم ، زیرا نوروز از روزهاى ما و روزهاى شیعیان ما است…

ضمن آرزوی تحقق ظهور و فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به زودی زود و عرض تبریک حلول سال نو و آرزوی بهترین تقدیرات به محضر انور مردم شریف ، مهربان و ولایتمدار بخش چهاردانگه نکاتی تقدیم میگردد:

نامگذاری متوالی سال‌ها با عناوین اقتصادی و تولیدی از سوی مقام معظم رهبری از جمله تعیین شعار امسال با عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، نشان از دغدغه معظم‌له به مسائل معیشتی مردم و اقتصادی کشور دارد که می‌طلبد مسئولان کشوری برای تحقق این مهم با هدف استقلال و خودکفایی کشور تلاش مضاعف همراه با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی را سرلوحه امور قرار دهند.
در سال ۹۹ علیرغم سختیها، گرانی ها، بحران بیماری کرونا، اتفاقات و جریان سازی های موثری در بخش چهاردانگه به برکت همدلی و برنامه ریزی مسئولان اتفاق افتاد که منشا برکات فراوان در زمینه های عمرانی، پروژه های آبرسانی، رونق کشاورزی، تخصیص بیش از سیصد مورد وام خود اشتغالی و موارد فراوان دیگر گردید.
امیدواریم با رونق و حمایت از تولیدات بومی در کل روستاها و همچنین برطرف کردن موانع نسبت به واحدهای صنعتی شهرک کیاسر شاهد مهاجرت معکوس، شکوفایی و عزتمندی بخش مظلوم باشیم.
جبهه انقلابی و فرهنگی با حضور مسئولان جهادی که راضی به ذکر نام نیستند سر منشا تحولات ارجمندی در بخش های مختلف گردید.
رشد و شکوفایی در شهر کیاسر مشهود و قابل ملاحظه میباشد که ان شاءالله روز به روز شتاب بیشتری خواهد گرفت.
مشارکت مردم ، خیرین و مسئولان در رزمایش زیبای مواسات و همدلی که به لطف الهی نه مرحله صورت پذیرفت درخور توجه میباشد.
همچنین شکل گیری قرارگاههای جهادی و ارتقاء و تحول مهدوی بخش که موجب اتحاد بین مردم و مسئولین گردید و ادارات مختلف زیباترین جلوه های همکاری را ارائه فرمودند.
تلاشهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی و برادران خدوم سپاه عزیز در عرصه های مختلف موجبات ترقی و تقویت روحیه فداکاری را به همراه داشت.
تلاش‌های فرهنگی و آموزشی از سوی مدیران، معلمان، فرهنگیان و همچنین کلاسهای آموزشی سازمان تبلیغات با همکاری علما و مبلغین گرانقدر، پایگاههای بسیج برادران و خواهران قابل تقدیر میباشد.

اینجانبان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و بیعت با شهدا در تقویت اتحاد و تلاش بیشتر زیر پرچم ولایت در کنار مردم فهیم و تلاشگر بخش چهاردانگه خواهیم بود.
همانطور که مقام مقام معظم رهبری جهت شرکت پرشور در انتخابات سرنوشت ساز کشور تاکید فرمودند ، ان شاءالله با اطاعت از این فرمان جهت بالندگی کشور و ناامید کردن دشمنان به پای صندوق های رای خواهیم رفت و تعهد خود را نسبت به امام ره ، رهبر حکیم و شهدای عزیز ثابت خواهیم کرد.
امیدواریم رضایت قلبی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نصیب همه مردم و مسئولان گردد. والسلام علیکم و رحمت الله .

روابط عمومی
دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه شهرکیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.