پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

1000 میلیارد‌ریال سرمایه‌گذاری در بخش آب مازندران اجرایی می‌شود‌

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از روابط‌عمومی آب منطقه‌ای مازندران، ابراهیم یخکشی با بیان اینکه از این تعداد طرح، 8 پروژه با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: عملیات اجرایی 20 پروژه دیگر با هزینه بالغ بر 600 میلیارد ریال در این هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه انتقال آب، نیروگاه برقابی، لایروبی و مرمت آب بندان‌ها، احداث سردهنه زراعی، احداث دیواره حفاظتی، تثبیت بستر رودخانه‌ها‌، لایروبی و ساماندهی آن‌ها است.

یخکشی تصریح کرد: ویژگی بارز پروژه‌های هفته دولت سال جاری آب منطقه‌ای استان، حضور و مشارکت بخش خصوصی و مردم در اجرای تعدادی از پروژه‌ها است که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد مشارکت بیشتر بخش خصوصی و مردم باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران، پروژه‌های در دست اجرای بخش آب استان را بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: عمده مشکل این پروژه‌ها تامین منابع مالی است که باید برای تامین منابع مالی آن‌ها علاوه بر بهره‌گیری از طریق منابع عمومی، از فاینانس داخلی و خارجی به ویژه از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت مردم بهره گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های شرکت در سال جاری تنوع بخشی به منابع مالی پروژه‌ها بوده که در این زمینه ضمن ایجاد ساختار مناسب، برنامه ای را تدوین و اقداماتی را انجام داده‌ایم.

 / ز‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.