پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی کشور نیاز است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، امیررضا خادم شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه سالن چند منظوره ورزشی امت‌آباد آمل، اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش تلاش مسئولان استانی به خصوص نمایندگان مجلس نیاز است.

وی افزود: با وجود پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در سطح کشور برای تکمیل و اتمام این پروژه‌ها نیاز به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

خادم با تاکید براینکه نمایندگان در مجلس وکلای مردم هستند و در اجرای فعالیت عمرانی باید جوابگوی آنها باشند، تصریح کرد: در این شهرستان نیز با توجه به تلاش نماینده آمل در مجلس وجود چنین نماینده‌ای برای تکمیل پروژهای عمرانی به خصوص در حوزه ورزش و جوانان نتیجه‌پذیر است.

ساخت سالن‌های تخصصی ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه علاوه بر بهره‌برداری پروژه امت‌آباد چندین پروژه دیگر این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:‌ سالن ورزشی لاهیجان، سالن تخصصی صخره‌نوردی، سالن ورزشی هارون‌کلا و استادیوم ورزشی پنج هزار نفره شهید چمران جزو این پروژه‌ها بوده که افتتاح می‌شود.

حبیب حسین‌زادگان با اشاره به اینکه پروژه سالن ورزشی منطقه امت‌آباد یکی از پروژه‌هایی بوده که در یک منطقه آسیب‌پذیر شهر واقع شده است، گفت: مردم این منطقه نیاز به توجه بیشتری دارند و با توجه به شعار دولت بر عدالت‌محوری ساخت این سالن حق مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: فضاهای ورزشی نخستین محیطی است که جوانان بعد از خروج منزل به این مکان‌های سالم روی می‌آورند و این برای تربیت آنها تاثیرگذار است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه ورزشی بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: باید در مناطق آسیب‌پذیر به شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادها پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ساخت سالن تخصصی بعد از اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر استان مطرح و عنوان کرد:‌ ساخت چنین مجموعه‌هایی موجب شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوانان در منطقه آسیب‌پذیر می‌شوند و حتی بانوان نیز در این حوزه ورود یابند.

وی خاطرنشان کرد: در شکوفایی استعدادها باید از تمام ظرفیت‌های استان بهره‌مند شویم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.