پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۸ درصد مشترکان برق در مازندران پرمصرف هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی‌مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در بازدید از شبکه‌های توزیع برق مازندران اظهار کرد: امسال اقدامات گسترده‌ای برای تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید در دستور کار قرار گرفته و کماکان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به مدیریت پیک بار تابستان و جلوگیری از قطعی یا خاموشی، امسال اقدامات مهمی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و سایر اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: همه اقدامات باعث شد تا این لحظه قطعی و خاموشی نداشته باشیم که باید مردم هم بحث مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

حسینی‌کارنامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران در بخش‌های مختلف  بر این است که هیچ خاموشی به بخش خانگی و تجاری اعمال نشود که تحقق این مهم مستلزم این است مشترکان نیز مدیریت مصرف برق را در ایام گرم سال به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳  رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف همزمان وسایل پرمصرف در زمان پیک بار خودداری شود، خاطرنشان کرد: درجه کولرها نیز روی ۲۵ درجه تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: تاکنون بیشترین میزان مصرف برق در استان یک‌هزار و ۸۵۰ مگاوات برق بوده است.

حسینی با اشاره به اهرم‌های تشویقی برای مشترکان کم‌مصرف، گفت: در مازندران ۸درصد مشترکان پرمصرف هستند که لازم است همین میزان هم به کاهش الگوی مصرف کمک کنند.

گفتنی است، شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک دارد که از این تعداد ۷۵ درصد آن خانگی، ۶ درصد کشاورزی و کمتر از یک درصد مشترکان صنعتی هستند.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.