پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۷۵ میلیارد ریال در مناطق محروم آمل هزینه شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد نظری بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح نخستین سرای محله در آمل به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل و این اداره کل اشاره کرد وگفت: این اداره کل در حوزه بازآفرینی شهری با حمایتی که دولت برای بهبود این مناطق اختصاص داده برای ایجاد سرای محله حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

نظری افزود: همچنین در اجرای طرح بهبود نسبی زندگی برای شهروندان ساکن در منطقه محروم” امت آباد” آمل، حدود ۳.۵ کیلومتر از کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی این منطقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال روکش آسفالت شده و پارک ویژه معلولان نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ساخت خانه بهداشتی در منطقه امت آباد از دیگر اقدام‌هایی است که از سوی اداره کل راه و شهرسازی وبا همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در حال اجرا است، گفت: با فراهم شدن زمین مورد نظر برای ساخت مدرسه جایگزین نیز دراین منطقه بزودی اقدام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران هم در این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در توجه و رویکردی که این دو مجموعه در حوزه بازآفرینی شهری دارند، قدردانی کرد وگفت: با ورود جدی شورای شهر و شهرداری آمل و کمک ویژه اداره کل راه و شهرسازی مازندران و فرمانداری آمل، این انتظار می‌رود که منطقه ” امت آباد ” آمل به زودی به عنوان یکی از مناطق برخوردار شهری تبدیل شود.

آمل از نظر شهرسازی از بهترین شهرهای مازندران است

مهدی رازجویان افزود: مدیریت شهرداری آمل از نظر شهرسازی یکی از بهترین شهرهای استان در این حوزه بوده که در حوزه توسعه خیابان‌ها، استاندارد شهرسازی و غیره قدم‌های خوبی برداشته و تحول ساز بوده است.

وی یادآور شد، خوشبختانه یکپارچگی و همدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل وجود دارد، اتفاق‌های خوبی در این شهر درگذشته انجام شده و افق این برنامه‌های نیز برای آینده بسیار روشن است.

سرپرست شهرداری آمل هم به مساخت فنی نخستین سرای محله در منطقه امت آباد اشاره کرد و گفت: این مجموعه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان محله هدف طرح توانمندی سکونتگاه‌های غیر رسمی ساخته شده و هدف آن نیز ارائه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای، بهداشتی، هنری واجتماعی و … در منطقه کمتر برخوردار امت آباد آمل است.

علی محمد مقدس افزود: زمین ۴۱۷ متری این پروژه توسط شهرداری آمل تملک شده است افزود: شهرداری آمل به منظور تملک، تکمیل، محوطه سازی و تجهیز این بنا ۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.