پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۷۱۹ مازندرانی دیگر کرونایی شدند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها شاهد افزایش شمار بیماران بستری و سرپایی بیماران کرونایی در استان مازندران با وضعیت فوق‌العاده حاد هستیم.

در کنار افزایش شمار بیماران سرپایی و بستری‌شدگان متاسفانه کم‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۹۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۳۷۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲هزار و ۴۹۳ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳۶۳ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۶۷ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۱۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳هزار و۵۷۳ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.