پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۷۰ میلیارد ریال از تسهیلات کشاورزی در گلوگاه جذب شد

0

غلامرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب ۷۰ میلیارد ریال از تسهیلات بخش کشاورزی اظهار داشت: برای توسعه بخش کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت با عنوان وام اشتغال روستایی به روستاییان در قالب اشتغال فراگیر روستایی، کارا، صندوق توسعه ملی مشاغل خانگی، طرح برکت پرداخت می شود.

وی گفت: ایجاد اشتغال از محل صندوق توسعه ملی یکی از طرح های مهم شهرستان گلوگاه است که این تسهیلات به پروژه های بزرگی همچون کشتارگاه طهماسبی، شالیکوبی، صنایع بسته بندی و مرغداری ها اختصاص یافت.

قنبری بیان داشت: تسهیلات اختصاص یافته به بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در شهرستان گلوگاه، کاملا جذب شد و در این قالب، ۶ طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به بانک معرفی و موفق به اخذ تسهیلات شدند.

به گفته قنبری ارایه تسهیلات اشتغال در بخش های مختلف و در قالب تسهیلات مختلف اعلام شده فراگیر، کارا، مشاغل خانگی و غیره، راهبردی برای ایجاد اشتغال و درآمد است و با ارایه آن و توسعه مشاغل در بخش‌های کشاورزی و روستایی‌می‌توان گامی اساسی در جهت کاهش‌ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت برداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی، با هدف ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و به منظور تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در حال اجراست و امیدواریم شاهد رشد مناسبی در بخش اشتغال بخش کشاورزی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.